کد خبر : 1587602 | 09 بهمن 1397 ساعت 09:35 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اورتون: خواهش می‌کنم بگذارید به PSG بروم

ادریسا گوئیه، بازیکن باشگاه اورتون که پاری سن ژرمن به دنبال جذب او است می‌گوید حاضر است حتی شده به اورتون التماس کند تا با انتقال او به غول بزرگ و ثروتمند پاریسی موافقت کنند.

ستاره اورتون: خواهش می‌کنم بگذارید به PSG بروم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن، ادریسا گوئیه، هافبک اورتون را به عنوان یکی از هدفهای اصلی نقل و انتقالات خود معرفی کرده بود ولی پیشنهاد این باشگاه توسط اورتون رد شده است. ولی روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید گوئیه از اورتون خواسته با انتقال او موافقت کند و گفته حتی حاضر است التماس کند تا اورتون با PSG به توافق رسیده و او بتواند راهی پاریس شود.

 

پیش از این، باشگاه PSG برای جذب این ملی‌پوش سنگالی به اورتون پیشنهادی 21.5 میلیون پوندی داده بود که توسط مدیران اورتون رد شده بود. اما گوئیه از مسئولین اورتون خواسته پیش از بسته شدن فرصت نقل و انتقالات ژانویه مانع از پیوستنش به این باشگاه بزرگ نشوند.

 

میرر می‌گوید گوئیه به طور رسمی درخواست انتقال از باشگاه را به اورتون تسلیم نکرده ولی با نوشتن نامه‌ای برای مدیران ارشد باشگاه از قصد خود برای ملحق شدن به پاری سن ژرمن پرده برداشته و حتی متذکر شده که اگر لازم باشد حاضر است برای خروج از اورتون و پیوستن به PSG به مدیران اورتون التماس کند.

 

میرر می‌گوید به نظر می‌رسد اورتون منتظر است تا پیشنهاد بالاتری از سوی PSG دریافت کند و حاضر نیست ستاره سنگالی خود را به راحتی از دست بدهد.

 

 

دیدگاه‌ها