کد خبر : 1587647 | 09 بهمن 1397 ساعت 12:10 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه کلمبیایی: کی‌روش در یک‌قدمی نیمکت کلمبیا

روزنامه کلمبیایی ال هرالدو مدعی شد کارلوس کی‌روش بعد از شکست ایران مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملتهای آسیا از سرمربی‌گری تیم ملی ایران استعفا داده و به تیم ملی کلمبیا نزدیک شده است.

روزنامه کلمبیایی: کی‌روش در یک‌قدمی نیمکت کلمبیا

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کلمبیایی ال هرالدو مدعی شد کارلوس کی‌روش بعد از شکست 3-0 ایران مقابل ژاپن در نیمه‌نهایی جام ملتهای آسیا، در مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی از سرمربی‌گری تیم ملی ایران استعفا داده و حالا احتمال منصوب شدن او به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا افزایش پیدا کرده است. ال هرالدو اشاره کرد که کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی مقابل ژاپن به جمله‌ای از یکی از آهنگ‌های فرانک سیناترا اشاره کرد که این روزنامه آن را به عنوان استعفای تلویحی کی روش از تیم ملی ایران تعبیر کرده است.

 

1377317

 

ال‌هرالدو نوشت کی‌روش با تشکر و قدردانی از ایرانی‌ها به خاطر هشت سال زندگی در ایران و با تیم ملی ایران به صورت ضمنی استعفای خود را اعلام کرد. ال‌هرالدو می‌گوید کی‌روش حالا بیش از هر زمان دیگری به نیمکت تیم ملی کلمبیا نزدیک شده است.

 

ال هرالدو می‌گوید کی‌روش مهم‌ترین رقیب خوزه پکرمن آرژانتینی برای بدست گرفتن سکان هدایت تیم ملی کلمبیا است. این روزنامه کلمبیایی می‌گوید فدراسیون فوتبال کلمبیا به احتمال زیاد همین هفته نام سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور را اعلام خواد کرد. ال هرالدو به این اشاره کرده که کی‌روش و فدراسیون فوتبال کلمبیا پیش از این روی اصول همکاری دوجانبه به توافق رسیده‌اند.

 

ال هرالدو به نقل از رامون خسورون، رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا نوشت:" رابطه ما با کی‌روش خیلی روشن است. ما و کارلوس کی‌روش در ارتباط بودیم و مذاکرات ما به مراحل پیشرفته رسیده است. حتی می‌توانم بگویم که ما در مورد همکاری با کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا به توافق‌های اولیه رسیده‌ایم. او از ما خواسته بود که تا پایان جام ملتهای آسیا صبر کنیم و این رقابتها روز جمعه به پایان خواهد رسید".

 

دیدگاه‌ها