کد خبر : 1587830 | 10 بهمن 1397 ساعت 01:22 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد 2 – 2 برنلی؛ بازگشت در فرگی تایم!

منچستر یونایتد در استادیوم اولدترافورد با نتیجه 2-2 برابر برنلی متوقف شد.

یونایتد 2 – 2 برنلی؛ بازگشت در فرگی تایم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد که از زمان ورود اوله گونار سولسشر در تمامی بازی ها به پیروزی رسیده بود، امشب در خانه خود تا دقیقه 87 با دو گل برابر برنلی عقب بود اما در نهایت با گل های پل پوگبا و ویکتور لیندلوف کار را به تساوی کشاند.

 

اولین فرصت بازی در دقیقه 7 برای برنلی ایجاد شد اما ضربه والی بارنس توسط داوید دخیا مهار شد. حملات برنلی ادامه یافت و در دقیقه 17 و روی همکاری مک نیل و بارنس برنلی می توانست به گل برسد اما مهاجمان برنلی با بی دقتی به راحتی این موقعیت را از دست دادند.

 

در دقیقه 24 خوان ماتا اقدام به شوت زدن از پشت محوطه برنلی کرد اما شوت او خطری مهمی روی دروازه حریف ایجادنکرد.

 

در ادامه جریان بازی بسیار آرام دنبال شد و در شرایطی که برنلی تنها یک شوت به درون چارچوب زد و یونایتد حتی یک بار هم موفق به انجام این کار نشد، نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

1377566

 

1377568

 

اما در شروع نیمه دوم و بر خلاف انتظار این برنلی بود که به گل رسید. پریرا روی پرس شدید کورک توپ را در پشت محوطه از دست داد و پاس کرک درون محوطه با بارنس رسید تا او با ضربه ای دقیق دروازه داوید دخیا را باز کند.

 

در دقیقه 57 مک نیل از فاصله ای دور تصمیم به ضربه زدن گرفت اما شوت محکم او راهی به دروازه یونایتد نیافت. در دقیقه 61 و روی پاس لوکاکو، راشفورد می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما مهاجم انگلیسی قادر به استفاده از موقعیت نبود.

 

دقایقی بعد و روی ارسال ماتا، پل پوگبا با ضربه سر دروازه برنلی را تهدید کرد اما این موقعیت نیز تبدیل به گل نشد.

 

اما در دقیقه 80 این برنلی بود که به گل دوم رسید. ارسال وستوود با ضربه سر کریس وود به گوشه دروازه داوید دخیا همراه شد تا برتری برنلی دو برابر شود.

 

اما در دقیقه 87 یونایتد اختلاف را به حداقل رساند و پل پوگبا موفق شد از روی نقطه پنالتی تیمش را برابر برنلی به گل اول برساند.

 

در لحظات پایانی پل پوگبا می توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما ضربه محکم او توسط هیتن مهار شد. اما در دقیقه 93 ویکتور لیندلوف موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا یونایتد از شکست در لحظات پایانی فرار کند.

دیدگاه‌ها