کد خبر : 1587832 | 10 بهمن 1397 ساعت 01:25 | 32.5K بازدید | 0 دیدگاه

نیوکاسل 2 - 1 سیتی؛ تقدیم به یورگن کلوپ!

منچسترسیتی در خانه نیوکاسل با نتیجه 1-2 مغلوب شد.

نیوکاسل 2 - 1 سیتی؛ تقدیم به یورگن کلوپ!

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها در ثانیه 24 به گل رسیدند و به نظر می رسید کار دشواری برای کسب پیروزی در خانه نیوکاسل ندارند اما دریافت 2 گل در نیمه دوم باعث شکست شاگردان پپ گواردیولا و البته شعف یورگن کلوپ و تیمش شد. در صورت برتری لیورپول برابر لسترسیتی، فاصله آنها با سیتی در صدر جدول به 7 امتیاز خواهد رسید.

 

1377571

 

1377570

 

منچستر سیتی بازی را فوق العاده آغاز کرد و در ثانیه 24 موفق شد دروازه نیوکاسل را باز کند. اثرگذاری استرلینگ در محوطه جریمه باعث شد توپ در مقابل دروازه به سرخیو آگوئرو با یک ضربه دقیق موفق شد دروازه دوبراوکا را باز کند.

 

در ادامه نیوکاسل تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد و در دقیقه 13 می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه اول پرز ابتدا توسط لاپورته دفع شد و شوت دوم او نیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 22 آتسو در گوشه محوطه سیتی صاحب فرصت شد اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی از کنار دروازه ادرسون به بیرون رفت.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی نبودند. در لحظات پایانی نیمه اول سیتی تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه سر داوید سیلوا روی خط دروازه توسط مدافعان نیوکاسل بازگردانده شد تا نیمه نخست با برتری 0-1 سیتیزن ها به پایان برسد.

 

در ابتدای نیمه دوم و روی پاس لروی سانه، استرلینگ را صاحب فرصت کرد اما بی دقتی مهاجم انگلیسی باعث از دست رفتن موقعیت شد.

 

در دقیقه 57 و روی پاس دی بروین، داوید سیلوا با یک ضربه محکم دروازه نیوکاسل را تهدید کرد اما شوت او با مهار تماشایی دوبراوکا همراه شد و در ریباند نیز لروی سانه نتوانست از موقعیت استفاده کند.

 

اما در دقیقه 66 و بر خلاف جریان بازی نیوکاسل به گل تساوی رسید. دفع توپ اشتباه مدافعان سیتی و با ضربه سر هایدن، توپ در محوطه به روندون رسید و او با ضربه ای چکشی موفق به باز کردن دروازه ادرسون شد.

 

اما شگفتی سازی نیوکاسل ادامه یافت و این تیم با خطای فرناندینیو صاحب یک ضربه پنالتی شد که ریچی موفق شد با گل کردن آن تیمش را پیش اندازد.

 

در ادامه سیتی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی کرد اما دفاع منسجم نیوکاسل اجازه خلق موقعیت مهمی را به آنها نداد و در نهایت نیوکاسل موفق شد 1-2 سیتی را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها