کد خبر : 1588012 | 10 بهمن 1397 ساعت 19:09 | 62.8K بازدید | 0 دیدگاه

سومین تلاش ناکام گلر برای اروپایی شدن

علیرضا بیرانوند: به ترک پرسپولیس فکر نمی‌کنم

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اعلام کرد علیرغم پیشنهاداتی که داشته، ترجیح می‌دهد در این مقطع به کار خود در تیم ادامه دهد.

علیرضا بیرانوند: به ترک پرسپولیس فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که گفته می‌شد در نقل و انتقالات زمستانی و در پایان دیدارهای ایران در جام ملت‌های آسیا احتمالا با جدایی از پرسپولیس راهی یکی از لیگ‌های اروپایی خواهد شد به این موضوع پاسخ داد و اعلام کرد در شرایط فعلی قصد ترک تیم و جستجوی رویای خود را ندارد.


دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که بعد از نمایش موفق در جام جهانی روسیه پیش بینی می‌شد راهی لیگ اروپایی شود و در این راه صحبت از پیشنهاداتی برای او از لیگ ترکیه و ... شده بود، با این تیم برای ادامه همکاری به توافق دست یافت. علیرضا بیرانوند در ادامه اعلام کرده بود با توجه به شرایط حساس پرسپولیس و همچنین محرومیت نقل و انتقالاتی باشگاه دلش به این جدایی رضایت نداده و خواهان حضور در این تیم شده است. او اما پیش از جام ملت‌های آسیا بار دیگر درگیر ماجرای مربوط به شایعات نقل و انتقالاتی شد و اینبار نیز از ترکیه و تیم‌های حاضر در این کشور به عنوان مقصد او یاد می‌شد و انگلیس و ایتالیا نیز دیگر گزینه‌هایی بودند که شایعات نقل و انتقالاتی حول او را داغ می‎کردند.


با این حال علیرضا بیرانوند پیش از شروع نقل و انتقالات زمستانی و در شرایطی که در خصوص آینده دروازه‌بانی پرسپولیس نیز گمانه‌زنی زیادی درباره حضور رشید مظاهری، علیرضا حقیقی و همچنین محمد رضا اخباری می‌شد، اعلام کرد تا پایان دیدارهای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به این موضوع فکر نخواهد کرد و تمام تمرکز خود را روی دیدارهای ایران و موفقیت در این رقابت‌ها قرار داده است.
شماره یک تیم ملی که در جام ملت‌های آسیا 5 کلین شیت تا نیمه نهایی جام ملت‌ها به جا گذاشته بود و نمایش درخشانی مقابل عراق و همچنین عمان از او به جا مانده بود، در بازی مقابل ژاپن با دریافت سه گل به کار پایان داد تا تیم ملی با حذف از این رقابت‌ها به کار پایان دهد.


با پایان جام ملت‌ها همه منتظر این بودند تا از تصمیم نهایی علیرضا بیرانوند در خصوص آینده‌اش در پرسپولیس مطلع شوند. دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که از سوی برانکو ایوانکوویچ برای جدال با سپیدرود با استراحت مواجه شده، امروز اعلام کرد که قصد جدایی از این تیم را در این مقطع ندارد و همچنان علاقمند به ادامه حضور در جمع سرخپوشان است تا سومین مقطع شایعاتی خروج خود از پرسپولیس را نیز اینچنین پایان دهد. او پیش از این در پایان لیگ شانزدهم اعلام کرد که قصد جدایی از پرسپولیس را دارد و در ابتدای این فصل نیز این موضوع بار دیگر شدت گرفت و اکنون در نیم فصل این ماجرا به سومین مرتبه کشیده شد که هر بار با اعلام علاقه او برای ادامه حضور در سنگر پرسپولیس و در اختیار داشتن شماره یک این تیم پایان یافت.


علیرضا بیرانوند در پیام خود خطاب به هواداران درباره تصمیم خود نوشته است:
بعد از مسابقات جام جهانی بحث‌های زیادی در مورد لژیونر شدنم مطرح گردید که بخاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس منتفی شد. این مسائل از پایان نیم فصل شروع و هنوز ادامه دارد و پیشنهاداتی از چند باشگاه خارجی ارائه شد که تصمیم گرفتم تا پایان مسابقات تمام تمرکزم روی بازی‌های تیم ملی باشد و از صحبت در این مورد امتناع نمایم. حال پس از اتمام مسابقات تیم ملی و باتوجه به شرط فسخ در قرارداد و وجود پیشنهادات باید تصمیمی در این مورد گرفته می‌شد .من همیشه تصمیمات بزرگ زندگی را با دلم گرفتم، لطف و محبت شما هواداران عزیز، مدیریت و کادرفنی باشگاه مانع از آن شد که تصمیمی متعارض با منافع باشگاه بگیرم و پرسپولیس بزرگ را بخاطر منافع مادی ترک کنم؛ مطمئنا پرسپولیس آنقدر بزرگ هست که با بازی کردن در آن می‌شود به رویاهای بزرگ رسید، تا جایی که توان دارم در راستای اهداف باشگاه با قدرت ادامه می‌دهم و برای سربلندی وطن و شما هواداران عزیز تلاش خواهم کرد.


طبق شنیده‌ها شرط فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند  با پرسپولیس مبلغ 600 هزار دلار بوده که بعید بود در شرایط فعلی و در نقل و انتقالات زمستانی باشگاهی در اروپا راضی به پرداخت این مبلغ برای در اختیار گرفتن دروازه‌بان می‌شد. موضوعی که در نهایت باعث شد تا این دروازه‌بان ملی‌پوش و موفق در جمع سرخپوشان، تصمیم به ادامه حضور در این باشگاه بگیرد.

 

دیدگاه‌ها