کد خبر : 1588082 | 11 بهمن 1397 ساعت 01:25 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول 1-1 لسترسیتی: لغزش قرمزها در آنفیلد یخ زده

لیورپول در دیداری خانگی مقابل لسترسیتی با تساوی 1-1 متوقف شد.

لیورپول 1-1 لسترسیتی: لغزش قرمزها در آنفیلد یخ زده

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار خیلی زود به گل رسیدند اما در دقایق پایانی نیمه اول گل تساوی را دریافت کردند و نتواستند در نیمه دوم به گل های بعدی برسند؛ به این ترتیب دو امتیاز خانگی حساس را از دست دادند.

 لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی همکاری عالی مانه، رابرتسون و فیرمینو بود که ستاره سنگالی درون محوطه جریمه لسترسیتی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه لستر فرستاد.

برتری لیورپولی ها بعد از این گل ادامه داشت و چیزی نمانده بود که در دقیقه 6، فیرمینو برای بار دوم دروازه لستر را باز کند اما واکنش عالی اشمایکل، دروازه روباه ها را نجات داد.

در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این بازیکنان لیورپول بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند. در دقیقه 26، چیزی نمانده بود که روی اشتباه آلیسون، لسترسیتی به گل برسد اما مدیسون نتوانست از فرصت خوبی برای آبرایتون برایش ایجاد کرد، استفاده کند.

برای دقایقی بازیکنان لسترسیتی ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر هم روی دروازه لیورپول داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

در دقایق پایانی نیمه اول بار دیگر لیورپولی ها به تیم برتر میدان تبدیل شدند و در حالی که به نظر می رسید این نیمه با همان یک گل به پایان خواهد رسید، این لسترسیتی بود که در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل تساوی رسید. روی یک ضربه آزاد از سمت چپ محوطه جریمه لیورپول بود که توپ به دفع ناقص مدافعان میزبان به چیلول رسید و او هم با ضربه سر، هری مگوایر را صاحب موقعیت کرد. این مدافع پیش تاخته هم اشتباه نکرد و با یک ضربه بغل پا، حساب کار را 1-1 کرد.

نیمه دوم را هم لیورپول بهتر آغاز کرد اما این لستر بود که می توانست در دقیقه 50 به گل دوم برسد اما باز هم مدیسون یک موقعیت بسیار خوب را از دست داد.

سه دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که روی اشتباه فیرمینو، یک گل به خودی برای لسترسیتی شکل بگیرد اما واکنش عالی آلیسون، دروازه لیورپول را نجات داد.

پس از این نوبت لیورپولی ها بود که خودی نشان بدهند و در دقیقه 57، همکاری نبی کیتا و فیرمینو می توانست به موقعیت خطرناکی روی دروازه لستر تبدیل شود اما این اتفاق رخ نداد.

برتری تیم میزبان ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه لستر توفیقی نداشتند. در دقیقه 74، پاس عالی هندرسون، فیرمینو را صاجب موقعیت کرد اما باز هم واکنش اشمایکل، دروازه لسترسیتی را نجات داد.

در دقایق پایانی قرمزها تلاش زیادی کردند که به گل برتری برسند اما حملات آنها ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها