کد خبر : 1588145 | 11 بهمن 1397 ساعت 14:47 | 178.6K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی با قراردادی سه ساله به قطر برگشت

پورعلی گنجی پنجمین شکار خارجی العربی

درست چند ساعت بعد از ادعای عجیب رسانه های دوحه باشگاه قطری اقدام به معرفی ستاره ایرانی به عنوان یکی دیگر از خریدهای زمستانی کرد.

پورعلی گنجی پنجمین شکار خارجی العربی

به گزارش "ورزش سه"، هنوز نیم فصل بیشتر از پیوستن مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه یوپن بلژیک و حضور در چالش اروپایی نگذشته بود که باشگاه العربی از قرارداد سه ساله با این مدافع ایرانی خبر داد و او را به عنوان جدیدترین شکار زمستانی خود معرفی کرد.


استادالدوحه صبح امروز در خبری کوتاه با این مضمون نوشت:« العربی قطر برای خرید پورعلی گنجی به جای احمد ابراهیم عراقی به عنوان پنجمین بازیکن خارجی در زمستان اقدام کرده است». چند ساعت بعد از این ادعای عجیب باشگاه مطرح شهر دوحه با انتشار تصویری از این ستاره ایرانی با پیراهن العربی از قرارداد سه ساله با پورعلی گنجی خبر داد تا مرتضی برای دومین بار به لیگ ستارگان بازگردد.

 

1378032

 

مرتضی پوعلی گنجی دو سال بسیار خوب را با السد در لیگ ستارگان سپری کرد اما در شرایطی که باشگاه متمول دوحه قصد تمدید قرارداد با این مدافع خوش فرم ایرانی را داشت، پورعلی گنجی در بازگشت از جام جهانی 2018 با هدف حضور در فوتبال اروپا به پیشنهاد السدی ها پاسخ منفی داد. هدفی که چندان برآورده نشد چون مذاکرات مدافع 26 ساله ایرانی با باشگاه های برایتون در انگلیس همین طور ترابزون اسپور در ترکیه به بن بست خورد تا در آخرین روزهای پنجره تابستانی این بازیکن به باشگاه یوپن بلژیک برود.


یوپن که متعلق به آکادمی اسپایر دوحه است در شرایطی پورعلی گنجی را به خدمت گرفت که گفته می شود دخالت شیوخ ثروتمند دوحه و برخی مالکان السد در این انتقال نقش اساسی داشت. نیم فصل تجربه در ژوپیرلیگ با فراز و نشیب های زیادی برای ستاره ایرانی توام بود به خصوص مصدومیتی که نزدیک به دو ماه پورعلی گنجی را از جمع شاگردان کلود ماکه له له فرانسوی دور کرد.


در شرایطی که قبل از آغاز جام ملت های آسیا خبرها پیرامون جدایی احتمالی پورعلی گنجی از باشگاه یوپن به گوش می رسید باشگاه العربی به صورت رسمی از شکار این بازیکن در زمستان خبر داد تا پورعلی گنجی به جمع عقاب های سرخ شهر دوحه بپیوندد تا دومین تجربه بازی در این لیگ در کمتر از چند ماه در کارنامه فوتبالی او به ثبت برسد، تیمی که در تمام سال های گذشته با بحران های شدیدی روبرو شده و نتوانسته خود را در قامت یک مدعی در لیگ قطر نشان بدهد.


العربی نزدیک به یک ماه قبل در توافقی غیرمنتظره سرمربی تیم ملی ایسلند را به عنوان مربی جدید به دوحه کشاند. در پنجره زمستانی هم جزو فعال ترین باشگاه های لیگ ستارگان لقب گرفت تا جایی که با خرید مدافع ایرانی، پنجمین ستاره خارجی را شکار کرد بلکه با آنها بتواند به همان تیمی تبدیل شود که طرفدارانش سال ها انتظار دیدن آن را دارند. العربی پیش از این یکی از سنگین ترین قراردادهای تاریخ خود را با اشکان دژاگه کاپیتان ایران در جام ملت ها بسته بود ضمن این در حال حاضر مسعود زراعی ایرانی الاصل دروازه بان آنها قلمداد می شود.

 

دیدگاه‌ها