کد خبر : 1588224 | 11 بهمن 1397 ساعت 17:45 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

خرید جدید رئال و خروج دوباره از فهرست 18 نفره!

براهیم دیاز در حال تجربه کردن همان شرایطی است که در منچسترسیتی داشت.

خرید جدید رئال و خروج دوباره از فهرست 18 نفره!

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای شروع نقل و انتقالات زمستانی بود که براهیم دیاز رسما به رئال مادرید پیوست. ستاره جوان اسپانیایی که در منچسترسیتی پرورش یافته بود، به دلیل بی اعتمادی های پپ گواردیولا قید حضور در سیتی را زد و با قراردادی به ارزش 12 میلیون یورو به رئال پیوست.

سران رئال حاضر نشدند در زمستان او را به تیمی دیگر قرض بدهند هرچند که از بتیس پیشنهاد خوبی برای این بازیکن رسیده بود. براهیم یک روز پس از امضا قرارداد در بازی کوپا دل ری مقابل لگانس، 12 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و در همان دقایق اندک نشان داد که ارزش های فنی بالایی دارد.

 

 

1371292

 

او سپس در مقابل بتیس، هشت دقیقه به اتمام بازی وارد زمین شد و روی گل برتری رئال نیز نقش داشت. براهیم سپس در بازی برگشت برابر لگانس تنها 4 دقیقه در زمین حاضر بود و یک موقعیت تک به تک را دقیقه 92 از دست داد و از آن پس دیگر سولاری به وی میدان نداده است.

او در بازی قبلی رئال برابر اسپانیول از فهرست 18 نفره خط خورد و برای بازی امشب مقابل جیرونا(بازی برگشت یک چهارم نهایی کوپا دل ری) نیز جایی در فهرست نهایی رئال ندارد.

بازگشت مصدومان رئال به خصوص گرت بیل و آسنسیو باعث شده تا کار براهیم برای قرار گرفتن در فهرست 18 نفره رئال بسیار دشوار شود و حالا با تنها 24 دقیقه بازی برای رئال،همان شرایطی را دارد که در منچسترسیتی داشت.

سولاری برای بازی امشب به لوکا مودریچ نیز استراحت داده است. رئال بازی رفت را 4-2 برده و امشب برای دفاع از برتری خود به مصاف حریف کاتالان خواهد رفت.

 

 

1378055

دیدگاه‌ها