کد خبر : 1588338 | 12 بهمن 1397 ساعت 09:59 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

استارت پورعلی گنجی با شماره 88 العربی (عکس)

ملی پوش ایرانی یک روز بعد از امضای قراردادی 3.5 ساله و بازگشت دوباره به لیگ ستارگان تمریناتش را با پیراهن شماره 88 در آسپایر استارت زد.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد مرتضی پورعلی گنجی بعد از انتقال سخت تابستانی به ژوپیرلیگ و برتن کردن پیراهن یوپن بلژیک تنها بعد از چندماه تصمیم به بازگشت بگیرد اما این اتفاق افتاد تا مدافع ملی پوش ایرانی در دومین تجربه لیگ ستارگان پیراهن عقاب های سرخ دوحه العربی را به تن کند.


در شرایطی که دیروز باشگاه قدیمی شهر دوحه از خرید جدید خود رونمایی کرد ساعاتی بعد در اولین جلسه تمرینی این تیم مرتضی پورعلی گنجی در کنار سایر خریدهای جدید باشگاه از جمله واسکوئز اسپانیایی تمریناتش را با پیراهن شماره 88 استارت زد تا رسما به هم تیمی های جدید و طرفداران معرفی شود.

 

1378220


تمرینات العربی که در یکی از زمین های کمپ اسپایر در حال برگزاری است از دیروز شاهد حضور یک چهره نام آشنا به نام پورعلی گنجی بود که یک ماه پیش با تیم ملی ایران در این کمپ فوق العاده اردوی آماده سازی خود را برپا کرده بودند تا برای قهرمانی در آسیا آماده شوند.


خبر دیگر در خصوص العربی بعد از خرید پورعلی گنجی به نهایی شدن انتقال قرضی ویلفرد بونی مهاجم سرشناس ساحل عاجی سابق باشگاه های منچسترسیتی و این روزهای سوانزی سیتی به این تیم است تا جمع خریدهای خارجی سرشناس این باشگاه بعد از ستاره ایرانی تکمیل شود.

 

1378221

دیدگاه‌ها