کد خبر : 1588554 | 13 بهمن 1397 ساعت 00:16 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: کیه لینی 15-10 روز دیگر برمی گردد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، تایید کرد که جورجو کیه لینی، مدافع باتجربه این تیم، به دلیل مصدومیت در دیدار مقبل آتالانتا در کوپا ایتالیا، برای دو هفته از میادین دور خواهد بود.

آلگری: کیه لینی 15-10 روز دیگر برمی گردد

کیه لینی در دیدار چهارشنبه شب که با شکست 3-0 یووه به پایان رسید، از ناحیه ماهیچه پشت ساق پا دچار آسیب دیدگی شد و در همان نیمه اول از زمین بیرون رفت.

اکنون آلگری تایید کرد که کاپیتان تیمش برای 15-10 روز نمی تواند بیانکونری را همراهی کند.

او به خبرنگاران گفت:" بازیکنان خوب تمرین کردند. مصدومیت کیه لینی جدی نیست. او در 15-10 روز آینده برمی گردد. مانژوکیچ به خط حمله برمی گردد و من باید تصمیم بگیرم که چه کسی در کنار او و کریس رونالدو بازی کند؛ یک نفر از بین پائولو دیبالا، فدریکو برناردسکی یا داگلاس کاستا.

 

1377940

 

مارتین کاسرس زوج دانیله روگانی در مرکز خط حمله خواهد بود، ماتیا پرین درون دروازه قرار می گیرد، لئوناردو اسپینوزا یا الکس ساندرو در دفاع چپ- اسپینوزا شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی دارد. میرالم پیانیچ هم آماده بازی در خط میانی است.

هدف اصلی ما برگشت به مسیر پیروزی بعد از شکست مقابل آتالانتاست. اگر می خواهیم قهرمان سری آ شویم، باید در بازی های زیادی که مانده، به پیروزی برسیم و باید ناپولی را در فاصله مطمئنی نگه داریم."

دیدگاه‌ها