کد خبر : 1588737 | 13 بهمن 1397 ساعت 18:44 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: برای فتح اروپا رونالدو و شانس هم کافی نیستند!

ماکسی آلگری، سرمربی یوونتوس، در مورد احتمال رسیدن تیمش به فینال لیگ قهرمانان صحبت کرد.

آلگری: برای فتح اروپا رونالدو و شانس هم کافی نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم بارها رسیدن به فینال، بیانکونری بیش از دو دهه است که موفق به فتح لیگ قهرمانان نشده و آلگری رسیدن به چنین دستاوردی را اتفاقی معمول و عادی برای یوونتوس نمی داند.

 

1378634

 

آلگری گفت: "ما به وجود کریستیانو رونالدو و شانس نیاز داریم اما وجود این 2 فاکتور نیز لزوما به معنی فتح لیگ قهرمانان نیست. فوتبال به آسانی معادله 1 + 1 نیست و ما در حال پلی استیشن بازی کردن نیستیم.

 

برای قهرمانی در اروپا ما باید سخت کار کنیم زیرا فتح این رقابت ها اتفاقی طبیعی و معمول نیست و موضوعی خاص است. همه از یوونتوس انتقاد می کنند اما رئال مادرید در شش سال گذشته چهار لیگ قهرمانان و یک لالیگا را به دست آورده اما ما هفت بار متوالی در سری A قهرمان شده ایم. مردم فکر می کنند ما همیشه لیگ قهرمانان را در گذشته فتح کرده ایم اما من از یوفا می خواهم اگر ممکن است یوونتوس به طور مستقیم در فینال بازی کند و من نمی فهمم چرا آنها اجازه چنین کاری را نمی دهند.

 

وقتی من سرمربی یوونتوس شدم هواداران نگران بودند که ما نمی توانیم مالمو را هم شکست دهیم اما من مطمئن بودم که می توانیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. در اروپا 7 یا 8 تیم وجود دارد که می توانند به نیمه نهایی برسند اما مشکل اینجا است که فقط 4 باشگاه به نیمه نهایی و 2 تیم به فینال می رسند."

دیدگاه‌ها