کد خبر : 1588828 | 14 بهمن 1397 ساعت 08:30 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: فوتبال زیبا همیشه نتیجه نمی‌دهد

یوونتوس، صدرنشین سری آ، دیشب در مقابل پارما، با گلی که در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه دریافت کرد به تساوی 3-3 رضایت داد و ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یووه از این نتیجه بسیار ناراضی بود.

آلگری: فوتبال زیبا همیشه نتیجه نمی‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس دیشب در ادامه رقابتهای سری آ، در خانه خود درحالیکه با اختلاف دو گل از پارما جلو بود در نهایت به تساوی 3-3 رضایت داد تا ماسیملیانو آلگری، سرمربی این تیم، در پایان بازی از نتیجه تیمش خشمگین و ناراضی باشد. گل آخر پارما که باعث شد یووه سه امتیاز این بازی را با یک امتیاز تعویض کند در دقیقه 90+3 به ثمر رسید تا اختلاف یووه در صدر جدول، با نزدیک‌ترین رقیبش به 9 امتیاز کاهش یابد.

 

آلگری در پایان بازی درحالیکه ناراحتی از چهره‌اش می‌بارید به خبرنگاران گفت از این ناراحت است که بازیکنانش برای حفظ نتیجه حتی اصول اولیه فوتبال را هم رعایت نکرده‌اند.

 

1378746

 

آلگری به خبرنگاران گفت:" در این بازی این چهار مدافع برای اولین بار با هم بازی می‌کردند. ما در این بازی به دفاع وسط‌های تیم‌مان هیچ کمکی نکردیم و بارها اجازه دادیم در موقعیت‌های تک به تک قرار بگیرند. بازیکنان ما باید این را بفهمند که اگر لازم باشد، زدن به زیر توپ و شوت کردنش به سکوها به هیچ وجه مایه خجالت نیست".

 

آلگری در ادامه گفت:" دست‌کم در این بازی باعث شدیم کسانی که غر می‌زدند و می‌گفتند ما سرگرم‌کننده بازی نمی‌کنیم، بهانه‌ای برای لذت بردن داشته باشند. فوتبال زیبا همیشه به کسب نتیجه منجر نمی‌شود. در نهایت وقتی خطر روی دروازه خلق می‌شود باید زیر توپ زد و هر طور شده توپ را از محدوده خطرناک دور کرد".

 

آلگری در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما وقتی 3-1 جلو افتادیم گاردمان را باز کردیم و گل دوم را خوردیم. در ثانیه‌های آخر هم همین اتفاق افتاد تا گل تساوی را دریافت کنیم. در دقیقه 93 بازی درحالیکه توپ روی نقطه کرنر قرار دارد نباید اینطور بازی کرد. تلاش برای حفظ توپ در این شرایط از اساس اشتباه است. در چنین شرایطی فقط باید توپ را بیرون زد".

 

دیدگاه‌ها