کد خبر : 1589315 | 16 بهمن 1397 ساعت 08:35 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: گل ما آفساید بود ولی مستحق یک امتیاز بودیم

لیورپول دیروز دوشنبه در زمین وستهام با نتیجه 1-1 متوقف شد و یورگن کلوپ، سرمربی این تیم در پایان بازی اعتراض شدیدی به صحبت‌های عجیب کاپیتان وستهام داشت.

کلوپ: گل ما آفساید بود ولی مستحق یک امتیاز بودیم

به گزارش "ورزش سه"،  لیورپول دیروز دوشنبه در لندن، در ورزشگاه خانگی وستهام، به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 1-1 متوقف شد تا در پایان هفته بیست و پنجم، اختلاف امتیازهایش با منچسترسیتی، تیم دوم جدول لیگ برتر، به سه امتیاز برسد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در پایان بازی به کاپیتان وستهام که گفته بود لیورپولی‌ها از وستهام می‌ترسیدند، واکنش تندی نشان داد.

 

کلوپ از صحبت‌های مارک نوبل، کاپیتان وستهام که  گفته بود لیورپول در این بازی از وستهام هراس داشته، عصبانی بود و زمانی که خبرنگاران در ابتدای مصاحبه مطبوعاتی بعد از بازی سوال‌های خود را با این صحبت جنجالی مارک نوبل شروع کردند، کلوپ گفت:" واقعا جالب است. آرزویم برای هواداران وستهام این است که مارک نوبل و تیمش تیم‌های دیگری را هم بترسانند، نه فقط ما را در بازی امشب. من او را خیلی خوب نمی‌شناسم. بنابراین نمی‌دانم چرا بعد از چنین بازی‌ای باید راجع به ما اینطور حرف بزند".

 

1379235

 

کلوپ در ادامه گفت:" بله، آنها خوب دفاع کردند. این درست است. آنها از ما نمی‌ترسیدند. مثل همه بازی‌های خارج از خانه‌ی ما".

 

کلوپ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما روزهایی که بدتر از امشب بازی کرده بودیم در بازی‌های خارج از خانه پیروز شده بودیم و هیچکس درباره‌اش چیزی نگفته بود. پارسال کریستال پالاس را 2-1 بردیم، در بازی‌ای که  فقط دو موقعیت گلزنی داشتیم. ولی امشب موقعیت‌هایمان بیشتر بود".

 

کلوپ در ادامه افزود:" وستهام کیفیت خوبی داشت، در این هیچ شکی نیست. ولی اینکه چرا آنها با این کیفیت، خوب نتیجه نمی‌گیرند، واقعا نمی‌دانم. ولی آنها امشب توانستند به نتیجه 1-1 برسند ولی نمی‌فهمم چرا ما باید از آنها ترسیده باشیم".

 

کلوپ قبول کرد که گل مانه باید مردود می‌شده چون جیمز میلنر در آن صحنه در آفساید بوده. کلوپ گفت:" نه، ما خوش‌شانس نبودیم که یک امتیاز گرفتیم. پیگرینی این را گفته چون گل ما واقعا آفساید بود. نمی‌دانم چرا در جریان بازی و بین دو نیمه کسی این را به من نگفت. ولی بعد از بازی آنالیزورهای ما بلافاصله به من گفتند که گل ما آفساید بوده. ولی گرفتن یک امتیاز از این بازی حق مسلم ما بود".

 

دیدگاه‌ها