کد خبر : 1589530 | 16 بهمن 1397 ساعت 22:52 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر از یک محرومیت نژادپرستانه گریخت

باشگاه اینتر از یک محرومیت جدید برای نژادپرستی گریخت.

اینتر از یک محرومیت نژادپرستانه گریخت

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش در جریان دیدار اینتر و ناپولی ، برخی هواداران اینتر شعارهای نژادپرستانه علیه کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی مطرح کردند که علاوه بر جنجال‌های فراوانی که به وجود آمد، منجر به محرومیت هواداران اینتر شد. در جریان دیدار با بولونیا، هواداران اینتر در سن سیرو حضور داشتند ولی بخش دوآتشه ها از حضور در ورزشگاه محروم بودند. با این حال، برخی از هواداران شروع به سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه ابراهیم امبایه، مدافع سنگالی کردند.

 

1379422

 

 

 

با این حال، فدراسیون فوتبال ایتالیا این شعارها را نژادپرستانه ندانست. در حقیقت، کمیته انضباطی این فدراسیون معتقد است که ذات شعارها نژادپرستانه نبوده و پس از مدت کمی که سر داده شد، سریعا با واکنش منفی دیگر هواداران روبرو شد و آنها با سوت‌های خود از ادامه شعارها جلوگیری کردند. نکته جالب در این رابطه این است که امبایه سابقه حضور در اینتر را در کارنامه اش دارد و 3 فصل در عضویت این باشگاه بوده است.

 

بدین ترتیب، اینتر از یک محرومیت دیگر که در صورت اثبات ممکن بود بسیار سنگین تر از محرومیت قبلی باشد گریخت و هواداران این تیم از همراهی تیمشان محروم نشدند.

 

موضوع نژادپرستی در فوتبال ایتالیا در این فصل بسیار داغ شده و باید دید سرانجام چه تبعاتی برای سری آ و فوتبال در این کشور به همراه خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها