کد خبر : 1589689 | 17 بهمن 1397 ساعت 15:26 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

با قراردادی یک و نیم ساله؛

مسی چینی خرید جدید قطبی (عکس)

رافائل مسی خرید جدید فولادخوزستان و افشین قطبی از باشگاه های چینی به شمار می رود.

به گزارش "ورزش سه"،  مهم ترین خرید فولادخوزستان در لیگ هجدهم افشین قطبی بوده که حالا دو بازی روی نیمکت نشسته و 4 امتیاز برای تیمش کسب کرده است.


با ورود افشین قطبی این مربی با تجربه بازیکنانی که در زمان حضور سیروس پورموسوی خریداری شدند را مرخص کرد و خوزستانی ها 6 خروجی داشتند و بابک مردادی و آرش افشین را به خدمت گرفتند.


حالا و پس از اینکه فولادخوزستان در اولین دیدار خود برابر پارس جنوبی جم با تساوی بدون گل زمین مسابقه را ترک کرد، افشین قطبی مبادرت به استخدام یکی از بازیکنانی کرده که با تجربه حضور در فوتبال او در موردش شناخت پیدا کرده است.

 

در همین راستا رافائل مسی بوولی مهاجم کامرونی تیم یان بیان چین که سابقه عضویت در تیم ملی کامرون را دارد، با قراردادی به مدت نیم فصل به عضویت باشگاه فولاد خوزستان درآمد.

 

بوولی 26  ساله در سال 2013 فوتبالش را در کامرون آغاز کرده و در سال 2017 در تیم آپای کامرون با به ثمر رساندن 14 گل در 24 بازی نام خود را بر سر زبان ها انداخته و به واسطه همین بازی ها به  تیم ملی کامرون هم دعوت شده است.

 

نمایش های او در کامرون سبب شد تا باشگاه های چینی به سراغ او بروند و مسی پس از آن به فوتبال چین انتقال یافت. او در 14بازی برای تیم یان بیان سه گل زده و افشین قطبی که در سال های اخیر به عنوان مربی در چین فعالیت داشته حالا امیدوار است تا این بازیکن کامرونی بتواند مشکلات او در خط تهاجمی را حل کند.

 

1379595

دیدگاه‌ها