کد خبر : 1590150 | 19 بهمن 1397 ساعت 14:51 | 121.8K بازدید | 0 دیدگاه

شکست سنگین استقلال در بازی دوستانه

تیم فوتبال استقلال در بازی دوستانه امروز شکست سنگینی را برابر بادران تحمل کرد.

شکست سنگین استقلال در بازی دوستانه

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم شفر بازیکنانی که روز گذشته به طور کامل برابر پیکان به میدان نرفتند، امروز با حضور در زمین شماره 2 آزادی بازی دوستانه ای برابر بادران برگزار کردند .


استقلال در این بازی با ترکیب سید حسین حسینی، میثم تیموری، شاهین طاهرخانی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، روح الله باقری، پاتوسی، اللهیار صیادمنش، زکریا مرادی، ایسما و منشا به میدان رفت تا ذخیره های این تیم هرچه زودتر خود را با تیم اصلی هماهنگ کنند.


با این حال استقلال با وجود اینکه بازیکنان نامداری را در ترکیب خود داشت، در نیمه اول روی دو صحنه غافلگیر شد و در دقیقه 4 و 10 از بادران گل دریافت کرد تا نیمه اول با نتیجه 2 بر صفر به پایان برسد.


اما در نیمه دوم، شفر دست به تغییرات بسیاری در تیمش زد و در دقیقه 46 مهدی قائدی به جای منشا و رضا آذری به جای اللهیار صیادمنش وارد زمین شدند، در دقیقه 60 سجاد آقایی و امیرحسین کارگر به ترتیب به جای پاتوسی و خسرو حیدری وارد زمین شدند و محسن کریمی در دقیقه ۶۲ به جای روح الله باقری وارد زمین شد تا این تیم بتواند نتیجه بازی را تغییر دهد.


با این حال استقلالی ها نه تنها در گلزنی ناکام بودند بلکه در دقیقه 75 یک گل دیگر هم دریافت کردند تا شکست سنگینی را در این بازی دوستانه تجربه کنند.


البته در این بازی شاهین طاهرخانی موفق شد یک بار دروازه بادران را باز کند، اما داور این صحنه را مردود اعلام کرد تا در نهایت بازی با نتیجه 3 بر صفر به نفع بادران تمام شود.
 

دیدگاه‌ها