کد خبر : 1590854 | 22 بهمن 1397 ساعت 16:12 | 46.3K بازدید | 0 دیدگاه

کرمانشاهی کار جانشین شجاع را خراب کرد

محمد نادری بعد از یک نیمه پرفشار کیفیت مناسب فوتبال خود را در نیمه دوم دیدار فولاد مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشت.

کرمانشاهی کار جانشین شجاع را خراب کرد

به گزارش ورزش سه، مدافع جوان پرسپولیسی ها که برای اولین بار در قلب دفاع که به جای شجاع خلیل زاده محروم مورد استفاده قرار گرفته بود در نیمه اول دیدار پرسپولیس متحمل فشار فزاینده ای از سوی بازیکنانی مثل رضا میرزایی، لوسیانو، حسن بیت سعید و فرزاد جعفری شد.


او که سرعت خوبی هم دارد در کورس خود با رضا میرزایی بازیکن حمله ور فولاد در دقیقه ۴۵ با او تنه به تنه پیش رفت که مهاجم فولاد نقش بر زمین شد.


با این فعل و انفعال رضا کرمانشاهی بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد و این در حالی بود که پرسپولیسی‌ها شدیدا عقیده داشتند که نادری هیچ کاری برای سرنگون کردن بازیکن فولاد انجام نداده است و خود این بازیکن به جد نیز این عقیده را داشت. در نهایت حتی فیلم‌های منتشره از بازی نیز هنوز کمکی به حل این مساله نکرده و مشخص نیست که تصمیم کرمانشاهی در اعلام پنالتی درست بوده یا نه.


نادری بعد از این ضربه پنالتی که به گل هم منجر شد در نیمه دوم راحت تر و با اعتماد به نفس بیشتری بازی کرد و این بار موفق به کنترل حملات سریع فولاد شد که همچنان اصرار داشت از فضای بین او و شایان مصلح استفاده کند. این مدافع وسط جوان در نیمه دوم کار خود را به خوبی انجام داد تا نشان بدهد کیفیت لازم را برای حضور در پرسپولیس دارد اگرچه سوت رضا کرمانشاهی کار او را خراب کرد.

دیدگاه‌ها