کد خبر : 1590872 | 22 بهمن 1397 ساعت 17:28 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ملوان برای غرورش بازی می کند

یکی از دیدارهای حساس و مهم هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور فردا در استادیوم پیر تختی انزلی بین تیم ملوان و سرخپوشان پاکدشت برگزار می شود. دو تیمی که جایشان در جدول بر خلاف تصور است.

ملوان برای غرورش بازی می کند

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع بازی ها همه از ملوان به عنوان یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر یاد می کردند و شاید انتظارها از تیم سرخپوشان پاکدشت بالا نبود چرا که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند اما امروز شرایط کاملا متفاوت است. سرخپوشان پاکدشت که تا یکی دو هفته پیش فرهاد کاظمی را بر بالای سر خود می دید یکی از مدعیان صعود است اما ملوان به زحمت و با چند نتیجه خوب در هفته های اخیر اندکی از قعر جدول فاصله گرفته است. برای طرفداران ملوان شاید این فصل ماندن در جدول بازی ها راضی کننده باشد.

 

نمی شود به خاطر این جایگاه و اینکه ملوان هیچ شانسی برای صعود به بازی های لیگ برتر ندارد پیش بینی کرد شاگردان محمد احمد زاده در برابر سرخپوشان پاکدشت بی انگیزه خواهند بود! ملوان فردا برای غرور خود بازی خواهد کرد و می خواهند نشان بدهد همان ملوانی است که برای صعود به لیگ برتر وارد بازی ها شده بود و اگر در چنین موقعیتی قرار ندارد به خاطر اتفاقات غیر قابل پیش بینی فوتبال است. اتفاقا در بازی فردا ملوان با دغدغه کمتری نسبت به تیم میهمان وارد میدان می شود. از دست دادن سه امتیاز این بازی برای ملوان سنگین نیست به این خاطر که این فصل امتیازات زیادی را از دست داده است اما تیم محمود فکری با از دست دادن سه امتیاز این دیدار کار خود را برای صعود به لیگ برتر سخت خواهد کرد.

 

بردن تیم مدعی صعود غرور از دست رفته ملوانی ها را به این تیم برنمی گرداند. سه امتیاز این بازی برای ملوانی ها به نوعی حیثیتی است اما برای تیم محمود فکری نجات بخش است و یک گام دیگر آنها را به هدف نزدیک خواهد کرد. ملوانی ها اما باید رفته رفته روزهای تلخ را فراموش کنند و از هم اکنون به دنبال برنامه ریزی به لیگ برتر در فصل آینده باشند. بازی های باقی مانده فصل جاری می تواند بازی های تاثیرگذاری برای آینده ملوان باشد. محمد احمدزاده می تواند از دل همین لیگ تیم ایده آل خود را برای فصل آینده بسازد.

 

دیدگاه‌ها