کد خبر : 1590930 | 22 بهمن 1397 ساعت 22:06 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

دراکسلر: بدون نیمار هم کیفیت زیادی داریم

یان دراکسلر، ستاره آلمانی پاری سن ژرمن، از انگیزه بالای خود برای درخشش برابر منچستریونایتد صحبت کرد.

دراکسلر: بدون نیمار هم کیفیت زیادی داریم

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به غیبت بازیکنانی چون نیمار و ادینسون کاوانی، احتمالا یان دراکسلر در ترکیب ثابت تیمش مقابل منچستریونایتد قرار خواهد گرفت و او مدعی شد توانایی درخشش در این دیدار را دارد.

 

1354366

 

دراکسلر گفت: "ما بازیکنانی مانند نیمار و توماس مونیه را که بازیکنان مهمی بودند را در اختیار نخواهیم داشت اما دیگر نباید درباره بازیکنان آسیب دیده صحبت کرد و ما باید درباره بازیکنانی که شرایط بازی کردن دارند صحبت کنیم اما من اطمینان دارم با تمام وجود در این دیدار حاضر خواهیم شد.

 

ما در بعضی از دیدارهای بین آلمان و فرانسه پل پوگبا را در میدان متوقف کرده ایم و خواهیم دید که فردا چه اتفاقی می افتد. پوگبا می تواند همه کار در میدان انجام دهد اما بازیکنان پاری سن ژرمن نیز قادر به متوقف کردن وی خواهند بود. یونایتد بازیکنان بزرگی مانند پوگبا و نمانیا ماتیچ را در میانه میدان در اختیار دارد و آنها کلید این بازی خواهند بود اما به هر حال پاری سن ژرمن هم کیفیت بالایی دارد.

 

نمی دانم قرار است در پست شماره 8 بازی کنم یا 10 و هنوز با سرمربی صحبت نکرده ام. ما با یا بدون نیمار هم کیفیت زیادی داریم و من قصد دارم همه توانایی خود را در میدان نشان دهم و اعتقاد دارم که توانایی درخشش در این دیدار را دارم."

دیدگاه‌ها