کد خبر : 1591225 | 24 بهمن 1397 ساعت 08:30 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: فعلا تا نیمه راه صعود پیش آمده‌ایم

بعد از پیروزی 2-0 پاری سن ژرمن بر منچستریونایتد در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان، توماس توخل، سرمربی PSG به شاگردانش هشدار داد که تنها نیمی از راه صعود را طی کرده‌اند.

توخل: فعلا تا نیمه راه صعود پیش آمده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن، بعد از پیروزی قاطع تیمش مقابل منچستریونایتد، در ورزشگاه اولدترافورد، که با نتیجه 2-0 بدست آمد و باعث شد بسیاری کار شیاطین سرخ را در این مرحله تمام شده بدانند، بعد از بازی در گفتگو با خبرنگاران نسبت به شکل‌گیری غرور در تیمش هشدار داد و گفت PSG تنها نیمی از راه صعود را طی کرده است.

 

توخل به خبرنگاران گفت:" ما وقتی صاحب توپ نبودیم بازی خیلی فشرده و نزدیک به همی ارائه دادیم و با تلاش زیاد فضاها را بستیم و به همدیگر کمک کردیم. ما دونده بودیم و روحیه تهاجمی داشتیم ولی آرامش و تمرکزمان را از دست ندادیم. ما با استفاده از هافبک‌هایمان روند و ریتم بازی را دیکته کردیم و بازی را تحت کنترل درآوردیم".

 

1381537

 

توخل در ادامه گفت:" ما در نیمه اول بعضی وقتها توپ را راحت از دست دادیم ولی در نیمه دوم کنترل بازی را بیشتر و بیشتر در اختیار گرفتیم و برای همین بود که پیروز شدیم. ولی باید بدانیم که الان در نیمه راه صعود هستیم و باید برای بازی دوم با این تیم آماده شویم".

 

توخل در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" ما می‌دانیم که می‌توانیم پیروز شویم ولی آنها هم توان پیروزی در پاریس را دارند. ورزش یعنی همین. به خصوص وقتی پای فوتبال وسط باشد و به خصوص وقتی از لیگ قهرمانان صحبت می‌کنیم، باید این را هرگز فراموش نکنیم. شکی نیست که ما خیلی خوشحالیم ولی از فردا روند آماده‌سازی برای بازی با سنت‌اتین را شروع می‌کنیم و بعد برای بازی برگشت مقابل یونایتد استارت می‌زنیم".

 

دیدگاه‌ها