کد خبر : 1591376 | 24 بهمن 1397 ساعت 16:50 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

کارون اروند 2-1 بادران تهران

لیگ یک/ برد بزرگ افاضلی برابر فرهاد کاظمی

هومن افاضلی با شکست بادران تهران به اولین برد خود همراه با کارون اروند دست یافت تا از انتهای جدول فاصله بگیرد.

لیگ یک/ برد بزرگ افاضلی برابر فرهاد کاظمی

 

به گزارش "ورزش ‌سه"، از هفته بیست و سوم مسابقات لیگ یک تیم کارون اروند خرمشهر در خانه به مصاف بادران تهران رفت و در نهایت توانست با شکست 2-1 حریفش به وضعیت خود در انتهای جدول سر و سامان ببخشد.


شاگردان افاضلی که با توجه به برد خونه به خونه بابل احتیاج مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند نیمه اول را با غافلگیری شروع کردند. هاشم بیک زاده، بازیکن با تجربه بادران گل اول تیمش را در دقیقه هفت به ثمر رساند تا میزبان را در شوک فرو ببرد. در ادامه کارون برای جبران گل خورده پیش آمد اما بادران رو به دفاع منطقی آورد تا بازی را کنترل کند. ولی این پایان کار نبود و رحیم آلبوغبیش در دقیقه 37 بر روی یکی از حملات تیمش با ضربه‌ای فنی کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.


پس از شروع نیمه دوم کارونی‌ها که برای فرار از قعر جدول تلاش می‌کردند بر شدت حملات خود اضافه کردند و از آن طرف شاگردان فرهاد کاظمی هم در ضد حملاتی صاحب موقعیتی شدند که با دفاع میزبان رو به رو شد. اما در دقیقه 70 باز هم آلبوغبیش گل دوم را در یک حمله وارد دروازه روشنگر کرد تا هومن افاضلی اولین بردش با کارون را به دست آورد و به وضعیت تیمش  در جدول مسابقات  سر و سامان ببخشد.

 


کارون اروند با این برد 18 امتیازی شد و با فرار از قعر جدول به رتبه پانزدهم جدول رسید. بادران تهران هم با 25 امتیاز در همان رده نهم باقی ماند.

دیدگاه‌ها