کد خبر : 1591379 | 24 بهمن 1397 ساعت 16:50 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم اراک 0 گل ریحان البرز 0؛

لیگ‌یک/ تساوی مدعیان به سود بگوویچ

دو تیم مدعی لیگ یک به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافتند تا سه نتیجه مشابه بدون گل از چهار بازی در یک روز رقم بخورد.

لیگ‌یک/ تساوی مدعیان به سود بگوویچ

 

به گزارش "ورزش سه"، روز دوم هفته بیست و سوم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد و در اراک شاگردان فراز کمالوند میزبان گل ریحان البرز شدند؛ دیداری که درگیرانه و فیزیکی دنبال شد و در پایان 90 دقیقه مانند دو دیدار دیگر امروز گلی به همراه نداشت.


شاگردان مجتبی حسینی در این مسابقه یاسر فیضی را به دلیل اخراج توسط داور مسابقه از دست دادند ولی در مجموع توانستند نمایش بسیار خوبی داشته باشند و با اینکه در خانه حریف بازی کردند، موقعیت های خوبی برای گلزنی ایجاد کردند که البته به گل نرسید.


این بازی به نوعی دوئل دو سرمربی سابق تیم‌های لیگ برتری نیز بود که هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما آنالیز خوب هر دو مربی و شناخت از یکدیگر سبب شد تا بازی گلی را در پی نداشته باشد و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دهند.

 

1381726

 

 

پیروزی هر یک از دو تیم آلومینیوم اراک که 32 امتیازی بود و گل ریحان البرز که 35 امتیازی بود، می توانست آنها را به صدر جدول بیشتر نزدیک کند ولی این تساوی میان مدعیان باعث شد تا گل گهر سیرجان که در این هفته استراحت اجباری داشت، بیشترین سود را ببرد.


در پایان هفته بیست و سوم رقابت ها گل ریحان البرز 36 امتیاز کسب کرده و دو پله پایین تر از گل گهر سیرجان و سرخپوشان پاکدشت، رتبه سوم را در اختیار دارد.


شاگردان کمالوند هم با این تساوی 33 امتیازی شدند تا علیرغم فاصله 8 امتیازی به روزهای آینده امیدوارانه نگاه کنند.

دیدگاه‌ها