کد خبر : 1591487 | 25 بهمن 1397 ساعت 09:47 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

فاوره و پوچتینو: مشت به مشت در ومبلی(عکس)

لوسین فاوره سرمربی دورتموند در پایان بازی دیشب این تیم مقابل تاتنهام به جای دست دادن با پوچتینو، دست خود را مشت کرده و به دست او زد تا با این حرکت به یکی از خبرسازهای دیدار دیشب ومبلی تبدیل شود.

فاوره و پوچتینو: مشت به مشت در ومبلی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وقتی دیشب در پایان بازی تاتنهام و بوروسیا دورتموند در استادیوم ومبلی، سوت داور به صدا درآمد لوسین فاوره درحالیکه با همتایش مائوریسیو پوچتینو روبرو شد به جای دست دادن با او که عرف مربی‌ها در پایان مسابقات است، دست خود را مشت کرده و به دست پوچتینو زد تا با این حرکت، به یکی از سوژه‌های جذاب این مسابقه تبدیل شود.

 

1381855

 

حرکت لوسین فاوره، بازار گمانه‌زنی‌ها و شوخی‌ها در شبکه‌های اجتماعی را داغ کرده است. بعضی‌ها از حرکت فاوره به عنوان ژستی برای نشان دادن صمیمیت یاد کرده‌اند اما گروهی دیگر معتقدند او که بازی قبلی تیمش را به دلیل بیماری از دست داده بوده، برای رعایت ادب و بهداشت از دست دادن در شرایط سرماخوردگی خودداری کرده است.

 

1381857

 

مشکلات دورتموند و سرماخوردگی در ماه جاری سابقه‌ای طولانی دارد. در این ماه چندین نفر از بازیکنان دورتموند به ویروس سرماخوردگی مبتلا شده و بیماری به یکی از مشکلات کمپ دورتموند تبدیل شده بود. به همین خاطر به نظر می‌رسد، فاوره که نمی‌خواسته بیماری را به پوچتینو منتقل کند تصمیم گرفته بدون بی‌احترامی به همتایش، به این شکل با او دست بدهد.

 

1381856

 

 

دیدگاه‌ها