کد خبر : 1591702 | 26 بهمن 1397 ساعت 09:08 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: می‌توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی دیروز تیمش مقابل راپید وین در لیگ اروپا از حریف تقدیر کرد و گفت تیمش نتیجه خوبی بدست آورده هر چند می‌توانسته عملکرد بهتری داشته باشد.

اسپالتی: می‌توانستیم با نتیجه بهتری پیروز شویم

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 1-0 اینترمیلان مقابل راپید وین که دیروز در بازی رفت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا در اتریش اتفاق افتاد، بیش از همه چیز تحت تاثیر گرفتن بازوبند کاپیتانی این تیم ایتالیایی از ستاره بزرگش مائورو ایکاردی قرار داشت. بازوبند کاپیتانی اینتر از ایکاردی گرفته شده و به سمیر هنداندوویچ داده شده بود و ایکاردی از حضور در بازی دیشب مقابل راپید وین سر باز زده بود.

 

اسپالتی در پایان بازی دیشب به خبرنگاران گفت:" هم نتیجه و هم عملکرد تیم ما در بازی امشب مهم است. ما می‌توانستیم بهتر کار کنیم ولی در مقابل تیمی قرار داشتیم که خیلی سازمان یافته است و در ضدحمله‌ها قوی کار می‌کند".

 

1378210

 

اسپالتی اضافه کرد:" زمین بازی به نظرم از لحاظ کیفیت چمن کمی مشکل داشت و بازی کردن را خسته‌کننده می‌کرد. بازیکنان که به من اینطور می‌گفتند. این روی کیفیت پاسهای ما تاثیر می‌گذاشت ولی ما به هر حال خوب کار کردیم".

 

اسپالتی در جواب سوالی درباره اینکه فردا زمانی که به همراه تیم اینتر به شهر میلان بازخواهد گشت به ایکاردی چه خواهد گفت، اینطور پاسخ داد:" تا جایی که به من مربوط است بین ما و ایکاردی هیچ مشکلی وجود ندارد. ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید. به نظرم او حرفه‌ای رفتار خواهد کرد. همینطور که گرفتن آن تصمیم برای ما دشوار بود، شنیدن خبر هم برای ایکاردی دشوار بوده. ما دوباره کارمان را از سر می‌گیریم و اوضاع همان طور خواهد بود که تا پیش از این بوده است".

 

دیدگاه‌ها