کد خبر : 1591763 | 26 بهمن 1397 ساعت 13:25 | 134.6K بازدید | 0 دیدگاه

وریا از ترکیب خارج نشد، علی کریمی برگشت؛

ترکیب استقلال برابر تراکتورسازی مشخص شد

یازده بازیکن استقلال برای شروع دیدار با تراکتورسازی مشخص شدند.

ترکیب استقلال برابر تراکتورسازی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، با تصمیم شفر استقلال با ترکیب مهدی رحمتی، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، میلاد زکی پور، علی کریمی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی به میدان می رود.


به این ترتیب در این دیدار مهدی رحمتی مانند دیدارهای قبلی دروازه بان اول استقلال و کاپیتان آبی پوشان خواهد بود و جلوتر از دیگر بازیکنان به میدان می رود.


شفر در مرکز خط دفاعی از زوج روزبه چشمی و آرمین سهرابیان استفاده کرده تا در این منطقه از زمین چشمی جانشین دانشگر شود. پژمان منتظری و میلاد زکی پور که در دیدار قبلی با پیکان نمایش خوبی داشتند، دو مدافع کناری استقلال هستند.


شفر در خط میانی از زوج جدید امید نورافکن و علی کریمی استفاده کرده است. نورافکن در دیدار قبلی به عنوان دفاع چپ بازی را شروع کرد اما امروز در مرکز زمین به میدان می رود. از سوی دیگر کریمی بعد از نزدیک به دو ماه به میادین بازگشته و شفر روی او حساب باز کرده است.
سرمربی استقلال از مثلث وریا، فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان یک خط جلوتر بهره می برد. این سه بازیکن سال گذشته عملکرد بسیار خوبی در این منطقه از زمین داشتند و حالا باز هم شفر به آنها اعتماد کرده است.


مرتضی تبریزی بعد از گلزنی در دیدار قبل، باز هم انتخاب اول شفر است و به این ترتیب منشا و ایسما همچنان نیمکت نشین باقی خواهند ماند تا در نیمه دوم به میدان بروند.

 

1382231

 

دیدگاه‌ها