کد خبر : 1591820 | 26 بهمن 1397 ساعت 16:27 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

امینی، انتخاب فرکی برای دروازه پیکان

خرید جدید پیکان به بازی سپاهان نرسید

تیم پیکان در حالی بازی امروز خود برابر سپاهان اصفهان برگزار خواهد کرد که خرید جدید این تیم نمی تواند در بازی برابر تیم سابق خود به میدان برود.

خرید جدید پیکان به بازی سپاهان نرسید

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر، امروز و در ورزشگاه شهدای قدس، دو تیم پیکان و سپاهان در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که سه امتیاز آن برای هر دو تیم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به همین دلیل به دنبال به میدان فرستادن ترکیبی هستند تا از آن طریق بتوانند برابر حریف خود به برتری  برسند. به همین دلیل حسین فرکی، سرمربی جدید پیکانی ها ترجیح داد تا دست به تغییر گلر خود و با نیمکت نشین کردن وحید شیخ ویسی، مهدی امینی، دروازه بان دوم خود را که به عنوان یکی از گلرهای تیم امید نیز محسوب می شود را به میدان فرستاد.

 

نکته جالب درباره گلر پیکانی ها در بازی امروز اینکه، مهدی امینی در اصل یکی از دروازه بان های سپاهان محسوب می شود اما اخیرا با عقد قراردادی دو ساله و به طور قرضی به جمع خودروسازان پیوست. 


دومین نکته از ترکیب پیکانی ها، نرسیدن مدافع جدید این تیم به دیدار حساس امروز است. سعید قائدی فر که پیش از این با پیراهن تیم سپاهان در بازی های لیگ حضور داشت این روزها با توافق و امضای قرارداد با پیکانی ها، برای این تیم در ادامه بازی های لیگ به میدان خواهد رفت.


دلیل نرسیدن قائدی فر به این دیدار نیز به کارت بازی وی مربوط می شود. قائدی فر که به تازگی خدمت سربازی خود را به پایان رسانده است در انتظار صدور مجوز از سوی سازمان نظام وظیفه و همینطور صدور کارت بازی به سر می برد و به همین دلیل وی با غیبت در این بازی، از دیدار آینده پیکانی ها با صلاحدید فرکی می تواند در میدان حضور پیدا کند.

 

دیدگاه‌ها