کد خبر : 1591884 | 26 بهمن 1397 ساعت 19:23 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

نریمان جهان: گل زودهنگام به ما استرس داد

بازیکن پیکان می گوید این تیم برابر سپاهان مدعی قهرمانی نمایشی بهتر از حریف خود داشته است.

نریمان جهان: گل زودهنگام به ما استرس داد

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان هافبک تیم فوتبال پیکان بعد از شکست برابر سپاهان گفت: نمی دانم چرا این نتایج را کسب می کنیم. خیلی زود گل خوردیم و استرس گرفتیم اما ما عالی بازی کردیم. سپاهان مدعی قهرمانی است اما ما موقعیت بهتری داشتیم. همه آیتم های ما خوب بود اما توپ ها  تبدیل به گل نشد. شرمنده مدیریت و کادرفنی هستیم و امیدوارم بازی بعدی، دیگر نگوییم بازی بعد جبران می کنیم و در بازی بعدی برنده مسابقه باشیم.


وی در ادامه درباره نهمین شکست متوالی این تیم، افزود: اگر 9 بازی ما را آنالیز کنید، می بینید که ما در بسیاری از بازی ها عالی بودیم. برابر پرسپولیس عالی بودیم اما گل الکی خوردیم و یا برابر نساجی و نفت مسجد سلیمان نیز بسیار خوب بودیم. نصف بیشتر بازی ها عالی بودیم اما نمی دانم چرا نمی بریم.


نریمان جهان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود مهاجمان نامدار، باز هم در گلزنی ناکام هستند، گفت: مهاجمان ما عالی هستند. همه تیم ما بازیکنان خوبی هستند. ما هر بازی تغییر داریم و مربی نمی داند کدام بازیکن را به میدان بفرستد. می خواستیم نیم فصل دوم را با برد شروع کنیم اما دو بازی سخت داشتیم. برابر استقلال خوب نبودیم اما امروز حق ما باخت نبود.

 

دیدگاه‌ها