کد خبر : 1591919 | 26 بهمن 1397 ساعت 21:26 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

قطبی - مرزبان؛ یزله - تشمال!

فولاد و نفت مسجدسلیمان باید یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته را روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برابر هم برگزار کنند.

قطبی - مرزبان؛ یزله - تشمال!

به گزارش "ورزش سه"، دوئل قطبی-مرزبان در ورزشگاه غدیر و دیدار این دو‌ سرمربی که سابقه همکاری موفق برابر هم را داشته اند، می تواند یک دیدار حیثیتی و جذاب باشد.

 

دو‌ سرمربی که هم از نظر فنی و هم از نظر روحی- روانی در کار خود خبره هستند و تیمشان را می توانند برای دیدارهای حساس و جذاب آماده کنند، علیرصا مرزبان که با آمدنش به نفت مسجدسلیمان، تحول خوبی در این تیم ایجاد کرد و تاکنون موفق به کسب ۱۲ امتیاز با نفتی ها شده تا زردهای زاگرس نشین از قعر جدول‌جدا شوند و‌ کمی برای بقا و رفتن به رتبه های بالاتر آماده شوند و در سوی‌ دیگر قطبی در سه بازی حضور خود در فولاد توانسته دو برد مهم برابر پرسپولیس و تراکتورسازی کسب کند و برابر پارس در جم‌ به تساوی برسد.


البته مرزبان در این دیدار از چند بازیکن که سابقه حضور در فولاد را داشته اند، سود می برد و این انگیزه میتواند باعث شود تا نفت امتیازات این دربی را دشت کند، یوسف وکیا، مهرداد طهماسبی، اسماعیل شریفات، هیثم هاشمی زاده و حکیم نصاری پنج بازیکنی هستند که در فولاد حضور داشته اند و در بین تماشاگران اهوازی از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

 

فولادی ها و نفتی ها رابطه خوبی با هم داشته اند، هواداران نفت در دیدارهای حساس به مانند بازی اخیر برابر پرسپولیس به اهواز امدند تا از فولاد حمایت کنند و از سوی دیگر هواداران و لیدرهای فولاد در دیدارهای مهم به مانند بازی آخر فصل قبل لیگ یک که حکم صعود نفتی ها امضا شد، حضور داشتند تا این رابطه حسنه باعث شود یک دیدار جذاب‌به دور از هر‌حاشیه ای در ورزشگاه غدیر شاهد باشیم، که سکانس آخرش یا یزله فولادی ها و قطبی است یا تشمال نفتی ها با سرمربی پر انرژی شان!

 

دیدگاه‌ها