کد خبر : 1591950 | 27 بهمن 1397 ساعت 00:53 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس 3-0 فروزینه: محصول مشترک رونالدو و دیبالا

یوونتوس در شب درخشش کریس رونالدو و پائولو دیبالا، موفق شد با نتیجه 3-0 فروزینونه را شکست بدهد.

یوونتوس 3-0 فروزینه: محصول مشترک رونالدو و دیبالا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آلگری در دیداری که کاملا برتر از حریف بودند، موفق شدند بیست و یکمین پیروزی شان در رقابت های این فصل سری آ دست پیدا کنند.

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 6 دقیقه زمان نیاز داشتند تا به گل برسند. رونالدو با یک پاس عرضی، دیبالا را پشت محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت کرد و ستاره آرژانتینی هم با یک شوت تماشایی، توپ را به سقف دروازه فروزینونه کوبید.

 

1382436

 

برتری یوونتوس بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، این تیم در دقیقه 17 به گل دوم رسید. روی یک ضربه کرنر بود که توپ روی تیر دوم به مانژوکیچ رسید اما ضربه او وارد دروازه نشد و توپ بعدی را بونوچی تبدیل به گل کرد تا برتری بیانکونری دو برابر شود.

 

1382435

 

بعد از این گل هم همچنان یووه تیم برتر میدان بود اما در دقیقه 32، این بازیکنان فروزینونه بودند که می توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند اما ضربه چیوفانی به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این یوونتوسی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات یووه آغاز شد و در دقیقه 51، حرکت خوب دیبالا، رونالدو را صاحب موقعیت کرد اما ستاره پرتغالی نتوانست از این فرصت استفاده کند.

برتری یووه سرانجام در دقیقه 63 به گل سوم منجر شد. این بار روی پاس عرضی مانژوکیچ بود که رونالدو در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با یک شوت سر ضرب و دقیق، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

 

1382433

 

بعد از این گل نیز روند بازی تغییر چندانی نکرد و یوونتوسی ها همچنان تیم برتر میدان بودند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 82 به گل چهارم برسند اما ضربه خطرناک برناردسکی را دروازه بان حریف دفع کرد.

در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت یوونتوسی ها با نتیجه 3-0 توانستند در این دیدار خانگی به پیروزی برسند.

دیدگاه‌ها