کد خبر : 1592447 | 28 بهمن 1397 ساعت 22:26 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر 2 - 1 سمپدوریا؛ بدون ایکاردی هم می شود!

اینتر موفق شد با نتیجه 1-2 سمپدوریا را در استادیوم سن سیرو مغلوب کند.

اینتر 2 - 1 سمپدوریا؛ بدون ایکاردی هم می شود!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شبی که مائورو ایکاردی را به دلیل حواشی اخیر در اختیار نداشت، با درخشش در نیمه دوم و 20 دقیقه پایانی موفق شد 1-2 سمپدوریا را در استادیوم سن سیرو مغلوب کند.

 

اولین فرصت در دقیقه 6 برای اینتر ایجاد شد اما ضربه لوتارو مارتینز روی ارسال گالیاردینی در اختیار دروازه بان سمپدوریا قرار گرفت.

 

1382959

 

در دقیقه 20 ایوان پریشیچ می توانست با ضربه سر دروازه حریف را باز کند اما ضربه او به بیرون رفت. در دقیقه 28 و روی پاس دالبرت، بروزویچ صاحب فرصت مناسبی برای گلزنی شد اما ضربه والی او با اختلاف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 37 پریشیچ با بهره گیری از اشتباه دروازه بان صاحب بهترین فرصت برای زدن اولین گل نراتزوری شد اما آئودرو خودش موفق به مهار توپ شد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد تا اینتر بدون خلق موقعیت های گلزنی مهم با تساوی بدون گل راهی رختکن شود.

 

در ابتدای نیمه دوم سمپدوریا تا آستانه باز کردن دروازه اینتر پیش رفت اما ضربه دفرل با مهار تماشایی سمیر هندانوویچ همراه شده و دروازه اینتر بسته ماند.

 

در دقیقه 54 پریشیچ  فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما این موقعیت در شلوغی مقابل دروازه به راحتی از دست رفت. در دقیقه 66 این سمپدوریا بود که می توانست در سن سیرو به گل برسد اما ضربه سر فابیو کوالیارلا با عکس العمل تماشایی هندانوویچ دفع شد.

 

چهار دقیقه بعد ایوان پریشیچ با ضربه ای محکم دروازه سمپدوریا را تهدید کرد اما یک بار دیگر آئودیرو دروازه تیم خود را نجات داد.

 

1382961

 

اما در نهایت در دقیقه 73 اینتر به گل اول دست یافت. حرکت تماشایی پریشیچ از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه باعث شد دی آمبریزیو در شرایطی مساعد و در مقابل دروازه خالی گل اول تیمش را به ثمر برساند.

 

اما سمپدوریا خیلی زود به گل تساوی دست یافت. شلوغی مقابل دروازه و تعلل مدافعان اینتر باعث شد گابیادینی صاحب موقعیتی بسیار خوب در محوطه جریمه شده و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه، کار را به تساوی بکشاند.

 

حملات اینتر ادامه یافت و این تیم دوباره در دقیقه 79 به گل دوم رسید. روی ریباند یک ضربه کرنر، راجا ناینگولان موفق شد با یک ضربه تماشایی از پشت محوطه به زیبایی گل دوم را به ثمر برساند.

 

در ادامه سمپدوریا تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت اما نتیجه ای نداشت تا در نهایت اینتر موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد.

دیدگاه‌ها