کد خبر : 1592643 | 29 بهمن 1397 ساعت 18:24 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

بهتاج: زمانی که او سلامتش را به دست آورد، برمی‌گردد

بیماری: دلیل جدایی کنستانت از تراکتورسازی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد بیماری دلیل جدایی کوین کنستانت از تراکتورسازی بوده است.

بیماری: دلیل جدایی کنستانت از تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتورسازی امروز در اقدامی ناگهانی قرارداد کوین کنستانت ستاره گینه‌ای خود را به حالت تعلیق درآورد. این اقدام در شرایطی صورت گرفت که گفته می‌شد این بازیکن مصدوم است و نمی‌تواند برای تراکتور به میدان برود، اما ایوب بهتاج مدیرعامل تراکتورسازی این مساله را رد کرد.


بهتاج در این باره به تسنیم گفت:‌ »مشکل این بازیکن جسمانی نبوده و مبتلا به بیماری دیگر بوده است که نمی‌خواهم نام آن را بگویم! ما این بازیکن را در تبریز نزد چند پزشک متخصص بردیم اما متوجه شدیم که فعلاً‌ نمی‌تواند برای ما کارایی داشته باشد و به همین دلیل قرارداد او را تعلیق کردیم. با کنستانت هم شرط گذاشته‌ایم که اگر سلامتی خود را به دست بیاورد، می‌تواند در ادامه فصل به جمع ما اضافه شود.»


وی افزود: «قرارداد را به حالت تعلیق درآوردیم و مهلتی برای کنستانت تعیین کرده‌ایم تا در صورتی که سلامتی خود را به دست بیاورد، به جمع ما اضافه شود، در غیر این صورت قرارداد او خودکار فسخ خواهد شد.»


با وجود اعلام مدیرعامل باشگاه بعید است این هافبک تدافعی گینه‌ای دیگر به تراکتورسازی برگردد و احتمالا باید شاهد جدایی رسمی او از جمع شاگردان جورج لیکنز باشیم.

 

دیدگاه‌ها