کد خبر : 1592807 | 30 بهمن 1397 ساعت 12:06 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

دوری دوماهه ستاره عراق به خاطر مصدومیت

خبر خوش برای کرانچار و المپیکی ها

در فاصله یک ماه تا مرحله اول مقدماتی المپیک 2020 ژاپن در تهران، ستاره گلزن المیپک عراق با مصدومیتی شدید روبرو و برای دو ماه خانه نشین شد.

به گزارش "ورزش سه"، امیدهای ایران در حالی خود را برای رقابت های المپیک 2020 توکیو ژاپن آماده می کنند که بسیاری چشم به کرانچار و شاگردانش بسته اند تا طلسم چنددهه ای غیبت ایران در این رقابت ها را بشکند.


طبق برنامه اعلام شده مرحله نخست انتخابی المپیک به میزبانی تهران با حضور تیم های عراق، یمن و ترکمنستان برگزار می شود که از المپیک عراق به عنوان جدی ترین رقیب امیدهای ایران نام برده می شود. این تیم که بعد از رویارویی بزرگسالان دو کشور در جام ملت های آسیا حالا باید در رده امیدها جنگی کلاسیک برگزار کند یکی از کلیدی ترین مهره های خود را به دلیل مصدومیت از دست داد.


خبر خوش برای کرانچار و شاگردانش قطعا مصدومیت محمد داوود ستاره 18 ساله و گلزن عراق است که با آقای گلی در رده نوجوانان و درخشش در رده جوانان، امیدها و بزرگسالان یکی از کلیدی ترین بازیکنان المپیک عراق بود. بنا به اعلام رسانه های بغداد مهاجم نفت عراق در بازی های این هفته با آسیب دیدگی شدید برای دو ماه خانه نشین شد تا هم بازی های تورنمنت چهارجانبه بصره را از دست بدهد هم بازی های انتخابی مرحله نخست المپیک 2020 در تهران.

 

1383356

 

دیدگاه‌ها