کد خبر : 1593030 | 01 اسفند 1397 ساعت 10:17 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اتلتیکومادرید- یوونتوس

امشب اتلتیکومادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه میزبان یوونتوس خواهد بود.

پیش بازی اتلتیکومادرید- یوونتوس


به گزارش "ورزش سه"، یکی از نزدیک ترین دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم اتلتیکومادرید و یوونتوس برگزار خواهد شد. یوونتوس با اقتدار در صدر جدول سری آ قرار دارد اما با استخدام ستاره ای مانند کریستیانو رونالدو، هدف آنها پایان دادن به دو دهه ناکامی در لیگ قهرمانان است.

 

1383647

 

اما در سوی مقابل نیز تیم دیگو سیمئونه در لالیگا بالاتر از رئال مادرید قرار داشته و همیشه رقیب دشواری در لیگ قهرمانان برای بزرگان محسوب می شود.

 

در ترکیب اتلتیکومادرید و طبق گفته دیگو سیمئونه، دیگو کاستا در شرایط 90 دقیقه بازی کردن نیست و کوکه نیز وضعیتی مشابه دارد اما لوکاس هرناندز قطعا دیدار امشب را از دست خواهد داد. در اردوی تیم رقیب نیز سامی خدیرا به دلیل مشکلات قلبی و خوان کوادرادو به علت مصدومیت غایب خواهند بود.

 

طبق گفته ماکسی آلگری، پائولو دیبالا در ترکیب ثابت یوونتوس قرار خواهد گرفت و ماریو مانژوکیچ نیز با سپری کردن مصدومیت، می تواند برابر تیم سابق خود به میدان برود.

 

اتلتیکومادرید با درخشش یان اوبلاک در سه بازی آخر خود در لیگ قهرمانان موفق به ثبت کلین شیت شده است اما در ترکیب یوونتوس نیز ستاره ای مانند کریستیانو رونالدو وجود دارد که تا به حال 21 بار دروازه روخی بلانکوس را باز کرده و بزرگترین تهدید گلزنی یوونتوس در بازی امشب محسوب می شود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1383645

دیدگاه‌ها