کد خبر : 1593044 | 01 اسفند 1397 ساعت 11:04 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

آب خوش از گلوی دایی پایین نرفت

گام دوم از ماموریت غیرممکن برای رسیدن به آسیا به مقصد نرسید تا شهریار و شاگردانش با دست خالی به تهران بازگردند.

آب خوش از گلوی دایی پایین نرفت

به گزارش "ورزش سه"، نمایش تهاجمی و برد پل گل سایپا مقابل پنجاب هند در اولین پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امیدها برای افزایش تعداد سهمیه های ایران در مرحله گروهی را به اوج خود رساند. نارنجی پوشان پایتخت با روحیه بالا به مصاف الریان رفتند و شروع خوبی هم داشتند تا جایی که با گلی زودهنگام از رقیب پرستاره خود پیش افتادند.


علی دایی با اعتماد به تیمی جوان به مبارزه با الریانی رفت که یکی از بازیکنان خارجی اش به اندازه کل بودجه باشگاه سایپا هزینه داشت. با این وجود شهریار با اعتماد به جوانانش به جنگ نابرابر با میزبان قطری رفت و دقایق ابتدایی هم به سود او و تیمش پیش رفت غافل از این که بی تجربگی سایپایی ها امان او را خواهد برید.


دایی تا دقیقه 90 با شایستگی ترمز الریان پرستاره را کشیده بود اما دو اشتباه فردی همه برنامه های او را نقش بر آب کرد تا آب خوش از گلوی شهریار در ورزشگاه زیبای جاسم بن حمد پایین نرود. برافروختگی شهریار از بی تجربگی بازیکنان نشان می داد او چه تاوان سنگینی در اعتماد به جوانان پرداخت کرده است، تاوانی که شاید به نام او تمام شد اما در مدت زمانی کوتاه زمینه معرفی نسلی جدید به فوتبال ایران خواهد شد که کاشف آنها علی دایی بود.

 

1383674

 

1383673

دیدگاه‌ها