کد خبر : 1593127 | 01 اسفند 1397 ساعت 15:01 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

موراتا و فاش کردن یک راز قدیمی در مورد سیمئونه

آلوارو موراتا، ستاره سابق رئال، یوونتوس و چلسی چندی پیش به اتلتیکو مادرید پیوست.

موراتا و فاش کردن یک راز قدیمی در مورد سیمئونه

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا که در چلسی روزهای بدی را پشت سر می گذاشت، در انتقالات زمستانی با قراردادی قرضی و یک سال و نیمه به اتلتیکو مادرید پیوست. باشگاهی که به هیچ عنوان با آن غریبه نیست چرا که تا 15 سالگی در تیم های پایه اش مشغول فوتبال بود.

موراتا سه بازی برای اتلتیکو انجام داده و هنوز موفق به گلزنی نشده است. او امیدوار است امشب برابر یووه بتواند این طلسم را بکشند و در واندا متروپولیتانو جشن بگیرد.

 

 

1382770

 

 

موراتا در مصاحبه با آاس فاش ساخت که از سه سال و نیم پیش در فکر بازگشت به اتلتیکو بود یعنی زمانی که برای یوونتوس بازی می کرد ولی هنوز احتمال بازگشتش به رئال وجود داشت(تابستان 2016 بند بازگشتش توسط رئال فعال شد).

موراتا فاش ساخت که به سیمئونه قول داده بود تا به اتلتیکو بپیوندد:« صادقانه بگویم که سه سال و نیم پیش با دیگو سیمئونه حرف زدم و به او قول دادم که هر زمان که میسر شود به اتلتیکو مادرید بپیوندم. همان زمان اولین تماس ها بین من و سیمئونه برقرار شد. تا پیش از این احتمال پیوستنم به اتلتیکو ممکن نبود ولی در نهایت ماه گذشته توانستم به وعده ام عمل کنم. حالا دیگر وقت حرف زدن نیست و زمان عمل کردن است. می خواهم تمام توانم را برای اتلتیکو و مربی ام در زمین بگذارم.»

دیدگاه‌ها