کد خبر : 1593353 | 02 اسفند 1397 ساعت 11:13 | 39.6K بازدید | 0 دیدگاه

داور بازی استقلال – ذوب آهن مشخص شد

علیرضا فغانی به عنوان داور دیدار استقلال – ذوب آهن انتخاب شد. دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر که قرار است یکشنبه ساعت 18:30 در استادیوم آزادی تهران برگزار شود.

داور بازی استقلال – ذوب آهن مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا فغانی که پیش از این به دلیل سرماخوردگی حاضر نشده بود بازی پرسپولیس در برابر پدیده را سوت بزند این هفته داور پشت دروازه دیدار پدیده – سپیدرود است. دیداری که جمعه در مشهد و در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

 

آخرین باری که علیرضا فغانی یک بازی حساس را سوت زد بازی سپاهان – پرسپولیس در استادیوم نقش جهان اصفهان بود که با حواشی متعددی همراه بود و یک روز بعد از بازی امیر قلعه نویی با مصاحبه تندی که علیه علیرضا فغانی انجام داد یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

 

به هر صورت با توجه به حساسیت بازی استقلالذوب آهن کمیته داوران تصمیم گرفت که از بهترین داور خود برای قضاوت این بازی استفاده کند. استقلال با عبور از سد پارس جنوبی شرایط  خوبی برای صعود به رده های بالای جدول پیدا کرده است و ذوب آهن هم با شکست الغرافه در قطر روحیه از دست رفته خود را پیدا کرده است و می آید که دست پر میدان را ترک کند.

 

در روزهای اخیر بحث های جالبی در مورد علیرضا فغانی مطرح شد. او بعد از اینکه اعلام کرد به دلیل سرماخوردگی نمی تواند بازی پرسپولیس در برابر پدیده را سوت بزند و در ادامه اشکان خورشیدی جانشین او شد عنوان شد که علیرضا فغانی به دلیل عدم تمکین از برنامه کمیته داوران و به نشانه تنبیه داور پشت دروازه بازی پدیده – سپیدرود انتخاب شده است و حالا این انتخاب نشان می دهد چنین چیزی همان طور که اشاره شد شایعه است.

دیدگاه‌ها