کد خبر : 1593355 | 02 اسفند 1397 ساعت 11:22 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

رودیگر: ساری آقامعلم است و چلسی را کلاس درس کرده

آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی چلسی، می‌گوید این تیم از کلاسهای درس ماتوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان شهر لندن خسته شده است.

رودیگر: ساری آقامعلم است و چلسی را کلاس درس کرده

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بعد از کسب چندین نتیجه ضعیف، مائوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی چلسی از همه طرف با فشارهای زیادی مواجه شده است، یکی از بازیکنان او، آنتونیو رودیگر، مدافع ملی‌پوش آلمانی، علناً به انتقاد از سرمربی تیمش پرداخته و می‌گوید چلسی از کلاسهای درس ساری خسته شده است. رودیگر می‌گوید بازیکنان چلسی دائم احساس می‌کنند سر کلاس مدرسه نشسته‌اند و به حرفهای یک آقامعلم گوش می‌دهند.

 

رودیگر در ادامه به این اشاره می‌کند که چلسی از نظر روحی خسته است و اعتماد به نفس لازم را ندارد. مدافع آلمانی می‌گوید فینال جام اتحادیه که روز یکشنبه بین چلسی و منچسترسیتی برگزار خواهد شد، نشان می‌دهد که چلسی در پایان فصل جاری باید انتظار چه شرایطی را داشته باشد. البته رودیگر اذعان می‌کند که بازیکنان چلسی به رعایت برنامه‌های تاکتیکی ساری ادامه خواهند داد.

 

1384028

 

رودیگر در این باره گفت:" ما خسته نیستیم چون شکل بازی‌مان طوری نیست که مدام بین دو دروازه در حال دویدن باشیم. خستگی ما بدنی نیست. شیوه تاکتیکی مورد علاقه ساری اینطور است. این برای اکثر بازیکنان چلسی جدید است ولی ما مجبوریم خودمان را با آن سازگار کنیم".

 

مدافع آلمانی چلسی در ادامه گفت:" مثل این می‌ماند که به مدرسه برگشته‌ایم و دائم سر کلاس به حرفهای معلم گوش می‌دهیم. بعضی وقتها این از نظر روحی روی بازیکن تاثیر می‌گذارد ولی به هر حال ما باید وظیفه‌مان را انجام بدهیم".

 

1384027

 

رودیگر در ادامه انتقادها از بازیکنان چلسی را غیرمنصفانه دانست و گفت:" ما در تمرین‌ها دائم تلاش می‌کنیم و هدف‌مان این است که هر روز بهتر از روز قبل باشیم. به نظرم مشکل ما در حال حاضر نداشتن اعتماد به نفس است. مشکل ما تاکتیکی نیست بلکه کمبود اعتماد به نفس در میدان است".

 

مدافع آلمانی چلسی در ادامه گفت:" فینال جام اتحادیه در روز یکشنبه واقعیت را نشان خواهد داد. تنها در صورت پیروزی در این فینال است که می‌توانیم خودمان را در حد رقبایی مثل منچسترسیتی، لیورپول و تاتنهام حفظ کنیم. من مربی نیستم. من فوتبالیستم. مربی‌ است که باید در مورد مسائل کلان تیم تصمیم بگیرد و وظیفه ما این است که از او تبعیت کنیم".

 

 

 

دیدگاه‌ها