کد خبر : 1593358 | 02 اسفند 1397 ساعت 11:41 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ یک؛ لیگ تو برو، تو بیا!

در تازه ترین اتفاق در تیم های دسته اولی فرزاد حسین خانی به کمک برادرش هدایت تیم مس کرمان را برعهده گرفته است و مهدی فروردین مربی تیم قشقایی شیراز هم بعد از شکست 5-0 در برابر مس کرمان در صفحات مجازی از سمت خود استعفاء کرد.

لیگ یک؛ لیگ تو برو، تو بیا!

به گزارش "ورزش سه"، هیچ بعید نیست در هفته های باقی مانده شاهد تغییر در کادر فنی همه تیم ها به جز گل گهر باشیم . به هر صورت گل گهر در صدر جدول قرار دارد و تیم وینکو در آستانه صعود به لیگ برتر است و اگر قرار باشد مربی تیم صدرنشین هم تغییر کند که باید فاتحه این فوتبال را خواند. همان طور که در جدول می بینید از بین 16 تیم 13 تیم دست به تغییر در کادر فنی خود زده اند و این تغییرات در خیلی از تیم ها بیش از یک بار بوده است. میانیگن حضور مربی در تیم دسته اولی تنها به چند هفته می رسد و بعید است هیچ لیگی در جهان فوتبال وجود داشته باشد که در آن و در طول یک فصل این همه تغییر در کادر فنی به وجود بیاید و این نشان می دهد که خیلی از تیم های دسته اولی فوتبال ایران ثبات مدیریت و تفکر ندارند و سیاست های آنها مدام تغییر می کند.

 

سوال مهم اینجاست که بازیکن چقدر ظرفیت دارد که در طول فصل با سه تا چهار تا مربی با طرز تفکرات مختلف کار کند و در اندیشه پیاده کردن برنامه های تاکتیکی آنها باشد؟ آیا این به خودی خود منجر به بازیکن سالاری نمی شود؟ بازیکن با هر عملکردی موقعیتش به خطر نمی افتد و بعد از عدم نتیجه گیری این مربی است که قربانی می شود. از همه مهمتر این جابجایی ها شان و کلاس بازی های دسته اول را زیر سوال برده است و بی شک در آینده مربیان اسمی و صاحب سبک در صورت بیکار شدن در لیگ برتر سمت تیم های دسته اولی نخواهند آمد به این دلیل که خوب متوجه شده اند با دو سه نتیجه بد همه اعتبار و آبروی فنی که به دست آورده اند به راحتی و در لیگ یک بر باد می رود. لیگ یک لیگ تو برو تو بیا شده است!

 

همه تغییرات در کادر فنی تیم های دسته اولی را اینجا ببینید:

 

1-گل گهر سیرجان: وینکو بگوویچ
2-سرخپوشان پاکدشت: فرهاد کاظمی – محمود فکری
3-گل ریحان البرز: فراز کمالوند – مجتبی حسینی
4-شاهین شهرداری بوشهر: محمود فکری – عبدالله ویسی
5-آلومینیوم اراک: محمد ربیعی – فراز کمالوند
6-مس کرمان: نادر دست نشان – فرزاد حسین خانی
7-قشقایی شیراز: ابراهیم طالبی – مهدی فروردین - ؟
8-بادران تهران: مهدی پاشازاده – فرشید استحقاری – فرهاد کاظمی
9-فجر سپاسی : مجید صالح – اسماعیل زارع - داوود مهابادی
10-شهرداری تبریز: حیدر جعفری
11-نود ارومیه: وحید بیاتلو
12-مس رفسنجان: علی سامره – میشو کریستوویچ
13-ملوان: فرهاد پورغلامی – محمد احمد زاده
14-خونه به خونه : اکبر محمدی - علی نظرمحمدی – اکبر میثاقیان
15- شهرداری ماهشهر: داوود مهابادی – مجید نامجو مطلق – مهدی پاشازاده
16-کارون اروند خرمشهر: اکبر میثاقیان – هومن افاضلی

 

دیدگاه‌ها