کد خبر : 1593512 | 03 اسفند 1397 ساعت 09:17 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

اسپالتی: نگویید چون ایکاردی نبود خوب نتیجه گرفتید

لوچانو اسپالتی، سرمربی اینترمیلان، بعد از صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ اروپا این ادعا که غیبت مائورو ایکاردی علت احیای اینتر در روزهای اخیر بوده را تکذیب کرد.

اسپالتی: نگویید چون ایکاردی نبود خوب نتیجه گرفتید

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان دیشب در خانه خود موفق شد مقتدرانه و با نتیجه 4-0 از سد راپید وین بگذرد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5-0 به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کند. این چهارمین پیروزی پیاپی اینتر در روزهای اخیر بود، آنهم در حالی که پیش از این چهار پیروزی، اینتر چندین شکست پیاپی را پشت سر گذاشته بود. بعضی رسانه‌ها دیشب مدعی شدند که عدم حضور مائورو ایکاردی، که سه بازی اخیر اینتر را از دست داده، باعث شده که نراتزوری دوباره احیا شود و پیروزی‌های مهمی بدست بیاورد اما اسپالتی در پایان بازی دیشب این ادعا را تکذیب کرد.

 

1384193

 

با اینکه بعد از گرفتن بازوبند کاپیتانی از مائورو ایکاردی، گمانه‌زنی درباره ترک باشگاه میلان توسط او به یکی از داستانهای هر روزه رسانه‌های ورزشی تبدیل شده و عده‌ای از هواداران اینتر خواهان این هستند که تکلیف تیم‌شان با ستاره بزرگ آرژانتینی هر چه زودتر مشخص شود، اما اسپالتی بعد از پیروزی پرگل دیشب نراتزوری، با رد کردن ادعاهای منفی درباره ایکاردی نشان داد که به درگیر شدن با ستاره آرژانتینی تمایلی ندارد.

 

اسپالتی گفت:" درست است که ما پیشرفت داشته‌ایم و نسبت به قبل کمتر اشتباه می‌کنیم ولی این منصفانه نیست که علت این پیشرفت را به چیزهای دیگر مرتبط کنیم. بیایید به این ماجرا از زاویه درست نگاه کنیم. اینکه تیم سخت در حال تلاش است و کمتر اشتباه می‌کند".

 

لوچانو اسپالتی در ادامه گفت:" اجازه بدهید دائم درباره این قضیه (ایکاردی) صحبت نکنیم. بهتر نیست راجع به بازیکنانی که امروز در زمین بودند، دویدند، لگد خوردند و برای تیم عرق ریختند صحبت کنیم؟".

 

اسپالتی در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ما سعی داریم کاری کنیم که این سطح بازی برای تیم به یک چیز عادی و نرمال تبدیل شود. بدون فراز و نشیب. ما باید این مشکل خودمان را در اسرع وقت برطرف کنیم. یعنی مشکل فراز و نشیبهای زیادی که تیم در بازی‌های مختلف دارد. ما فصل پیش هم در برهه‌هایی خیلی خوب کار کردیم ولی نتوانستیم به همان صورت ادامه بدهیم".

 

دیدگاه‌ها