کد خبر : 1593852 | 04 اسفند 1397 ساعت 15:40 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

نصف اروپا به دنبال ستاره کروات بارسلونا

ایوان راکیتیچ شاید اخرین فصل حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد.

نصف اروپا به دنبال ستاره کروات بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آینده ایوان راکیتیچ، ستاره کروات بارسلونا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

پس از جام جهانی 2018 و درخشش راکیتیچ با پیراهن تیم ملی کرواسی بود که زمزمه هایی مبنی بر تمدید قرارداد این بازیکن به گوش رسید.

به خصوص پس از انتشار شایعاتی مبنی بر علاقه پی اس جی به راکیتیچ، سران بارسا به ستاره کروات وعده دادند که در پایان فصل جاری قرارداد او تمدید شده و دستمزدش نیز افزایش خواهد یافت اما پس از چند ماه حالا عقیده آنها تغییر کرده و دیگر تمایلی برای افزایش دستمزد راکیتیچ ندارند. 

 

 

1383714

 

 

راکیتیچ در ابتدای فصل با حمایت علنی والورده بود که تصمیم گرفت یک فصل دیگر در بارسا بماند و در حال حاضر نیز یکی از مهره های ثابت بارسا محسوب می شود.

او که همواره از علاقه اش به ماندن در بارسا سخن گفته، اخیرا ادعا کرد که اگر شرایط قرارداد فعلی او کمی بهتر شود، قطعا در بارسا خواهد ماند اما با وضعیت کنونی که سران بارسا تصمیمی برای افزایش دستمزد او ندارند، شاید باید منتظر دیدن راکیتیچ با پیراهن تیمی دیگر در فصل آینده باشیم.

امروز نشریه موندودپورتیوو ادعا کرد که چهار تیم بزرگ اروپایی برای جذب راکیتیچ ابراز علاقه کرده اند و ستاره کروات ممکن است به صورت جدی به جدایی فکر کند. به خصوص پس از جذب دی یونگ و شاید آمدن رابیو، اوضاع برای راکیتیچ که دیگر جوانی سابق را هم ندارد دشوار شود. به اینها پیشرفت محسوس آرتور ملو را هم اضافه کنید.

طبق این گزارش، راکیتیچ از اینتر، پی اس جی، بایرن مونیخ و پی اس جی پیشنهاد دارد و اگر شرایط همینگونه باقی بماند در نهایت به یکی از آنها پاسخ مثبت خواهد داد.

 

 

1384461

 

 

دیدگاه‌ها