کد خبر : 1593879 | 04 اسفند 1397 ساعت 17:15 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با لوانته

سولاری: امیدوار به کاهش فاصله با بارسا هستیم

رئال پس از شکست غیرمنتظره خانگی برابر خیرونا خود را برای بازی حساس فردا شب در زمین لوانته اماده می کند.

سولاری: امیدوار به کاهش فاصله با بارسا هستیم

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها برای بازی فردا راموس را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. این یک بازی انتقامی نیز محسوب می شود. رئال بازی رفت را در برنابئو 1-2 به لوانته باخت و حال برای جبران انگیزه بالایی دارد.

 

 

1384620

 

 

سانتیاگو سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی در مورد لوانته گفت:« لوانته در فاز حمله تیم بسیار سریعی است و این را در بازی رفت برابر ما نشان دادند. باید از لحظه اول با هوشیاری بازی کنیم. باید جدی و هجومی باشیم؛ چه زمانی که توپ در اختیار ماست و چه بر عکس.»

 

کاهش فاصله امتیازی در لالیگا:« در هر بازی با نهایت تعهد و مسئولیت پذیری وارد می شویم. وظیفه ما جنگیدن برای قهرمانی لالیگا تا روز پایانی است.»

 

محرومیت احتمالی یوفا برای راموس:« با مشاهده صحنه اخطار گرفتن راموس شکی نمی ماند که او عمدی در گرفتن کارت زرد برابر آژاکس نداشت. خودش هم به روشنی توضیح داد.»

 

استراحت کمتر نسبت به بارسا:« تقویم بازی ها کمی مرموز و البته جذاب است با این حال برنامه لیگ را ما تنظیم نمی کنیم. باید به این موضوع به عنوان یک چالش بزرگ نگاه کرده و بر آن چیره شویم.»

 

جلسه مخفیانه با فلورنتنیو پرز:« اگر هم صحبتی شده باشد، کاملا صمیمانه بوده است.»

 

وابستگی به بارسا:« پس از باخت به خیرونا چاره ای جز پیروزی بر لوانته نداریم. برای همین نیز خودمان را آماده کرده ایم. همیشه انتظار کاهش فاصله با بارسا را داریم. باید توجه و تمرکز لازم برای بازی با لوانته را داشته باشیم.»

 

ضعف گلزنی وینیسیوس:« او تا همینجا هم چند گل زده است و البته می توانست تعداد بیشتری هم بزند. هر هفته او چیزهای جدیدی یاد می گیرد. او از سوی بهترین های دنیا احاطه شده است. این ضعف هم برطرف خواهد شد.»

 

مارسلو:« او عالی تمرین می کند و شرایطش را خوب می بینم. مارسلو کاملا روی بازی های پیش رو متمرکز شده است. ناراحتی به خاطر انتقادات؟ او حرفه ای است و می داند که چگونه انتقادات و تمجیدها را مدیریت کند.»

 

مصدومان:« یورنته هنوز مصدوم است و نمی تواند با ما تمرین کند. منتظر او هستیم. ایسکو اما مصدومیتش بهبود یافته و تمرین کرد.»

 

 

دیدگاه‌ها