کد خبر : 1594072 | 05 اسفند 1397 ساعت 11:40 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور عراق، سوریه و اردن

برنامه تورنمنت سه جانبه بصره اعلام شد

فدراسیون فوتبال عراق به صورت رسمی برنامه تورنمنت سه جانبه بصره را اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه افتتاح ورزشگاه های تازه تاسیس در عراق این بار نوبت به بصره رسید تا شاهد آغاز به کار استادیوم 46 هزار نفری در این بندر جنوبی باشد. ورزشگاهی که از چند ماه قبل آمادگی میزبانی بازی ها را پیدا کرد و حالا برای رسمی شدن فدراسیون فوتبال عراق در اندیشه برگزاری تورنمنتی سه جانبه در این شهر طی فیفادی پیش رو است.


عراق بعد از ناکامی در جام ملت های آسیا 2019 با بازگرداندن سرکو کاتانچ اسلوونیایی به بغداد و حمایت از برنامه های این مربی تدارک گسترده ای برای آماده سازی خود برای مقدماتی جام جهانی 2022 دیده است که در اولین گام ستاره های این کشور در تورنمنت سه جانبه بصره به مصاف تیم های سوریه و اردن خواهند رفت.


این بازی ها برای روزهای دوم، چهارم و ششم فروردین ماه 98 برنامه ریزی شده تا این سه کشور به صورت دوره ای هر یک دو بازی انجام بدهند تا شانس خود را برای قهرمانی در این تورنمنت 200 هزار دلاری امتحان کنند. پیش از این قرار بود قطر قهرمان آسیا هم در این تورنمنت شرکت کند اما در آخرین لحظه عنابی ها از سفر به عراق خودداری کردند.


نکته جالب در خصوص فدراسیون عراق به تدابیر گسترده روسای این فدراسیون برای پرکردن فیفادی های پیش رو است تا جایی که شیرهای بین النهرین خردادماه با سفر به تونس طی روزهای 17 و 20 خرداد 98 با تونس و لیبی دو رقیب آفریقایی هم روبرو می شوند تا عملا بهترین استفاده از بازی های تدارکاتی و دوستانه را ببرند.

 

1384864

دیدگاه‌ها