کد خبر : 1594142 | 05 اسفند 1397 ساعت 15:55 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

تضمین جایگاه سه بازیکن بارسا در ال کلاسیکو

بازی روز گذشته بارسلونا برابر سویا که با برتری 2-4 این تیم همراه شد، به نوعی فیکس شدن سه بازیکن در ال کلاسیکوی برگشت کوپا دل ری را به همراه داشت.

تضمین جایگاه سه بازیکن بارسا در ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، بارسا در شب درخشان لیونل مسی موفق شد در زمین سویا بازی باخته 2-1 را با برتری 2-4 عوض کند.

درخشش مسی و تعویض های والورده روی این برد نقش اول را داشتند. ورود سرجی روبرتو به جای سمدو در نیمه دوم، جناج راست بارسا را کاملا متحول کرد. نیمکت نشینی روبرتو بیشتر به خاطر استراحت به او در آستانه ال کلاسیکو بود و نمایش درخشانش برابر سویا به نوعی فیکس شدن او برابر رئال را تضمین کرد.

 

 

1384918

 

 

روبرتو از برنابئو خاطرات خوبی در ذهن دارد. او اولین حضورش در ترکیب ثابت بارسا را در همین ورزشگاه تجربه کرد. فصل 15-2014 و بازی 0-4 معروف. او در بازی برگشت لالیگای فصل 17-2016 نیز روی گل سوم و برتری بارسا که توسط مسی به ثمر رسید، نقش مستقیم را ایفا کرد.

 

دیگر بازیکنی که توانست ارزش هایش را برای حضور در ال کلاسیکو ثابت کند، عثمان دمبله بود. ستاره فرانسوی نیمه دوم وارد زمین شد و پاس گل دوم را به مسی داد. او البته یک موقعیت گل صد در صد را هم از دست داد ولی مشخص بود که مصدومیتش را به دست فراموشی سپرده است.

 

 

1349096

 

 

کارلس آلنیا نیز با ورودش به زمین، جریان بازی را به سود بارسا نگاه داشت. او البته با خوش شانسی روی گل سوم مسی و بارسا به سویا نیز نقش مستقیم را داشت. هرچند آلنیا در دو بازی کوپا دل ری برابر لوانته و سویا به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و در هر دو بازی بارسا بازنده شد؛ ولی این احتمال بالاست که برابر رئال هم بازیکن ثابت باشد.

 

دیدگاه‌ها