کد خبر : 1594197 | 05 اسفند 1397 ساعت 19:00 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

او اگر به حق سوت زده بود اکنون ما برنده بودیم

دایی: مثل آب خوردن حق ما را خوردند

علی دایی پس از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی و کسب نتیجه تساوی در این بازی در نشست مطبوعاتی حضور یافت و درباره بازی به صحبت پرداخت.

دایی: مثل آب خوردن حق ما را خوردند

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی درباره بازی امروز تیم های سایپا و تراکتورسازی گفت: در این بازی ما مستحق پیروزی بودیم چرا که در هر دو نیمه از حریف بهتر بودیم و موقعیتی به آنها ندادیم. بازیکنان ما باغیرت و با برنامه در این بازی حضور یافتند و اگر داور سوت خود را به حق می زد می توانستیم به عنوان تیم برنده بازی را ترک کنیم. 

 

سرمربی سایپا درباره داوری این دیدار گفت: من نمی فهمم در زمین ما داور چرا باید از هواداران حریف بترسد؟ در آخرین دقیقه های بازی بازیکن آنها توپ را با دست برداشت و داور هم دید اما هیچ اتفاقی نیفتاد. در صحنه ای دیگر این بار سوکیتا با دست توپ را گرفت اما داور در عین ناباوری خطای بازیکن ما را گرفت. در صحنه ای معین عباسیان ضربه ایستگاهی را می زند  من دیدم توپ به دست بازیکن آنها خورد اما داور اهمیتی نداد. داور عین آب خوردن به راحتی به نفع حریف سوت می زد. 


دایی درباره مشکلات داوری ادامه داد: متاسفانه برخی از داوران به راحتی زحمات یک ساله ما را هدر می دهند. در بازی داماش یک پنالتی برای ما نگرفتند. اصلا نمی دانیم الان آن داور کجاست!؟ من نمی فهمم برای تیمی که چند روز تمرین نکرده و مشکلات بسیاری دارد باید این طور قضاوت کرد!؟

 

سرمربی سایپا در پاسخ به صحبت های سعید فتاحی که پیش از این عنوان کرده بود تمام مربیان لیگ برتری در جریان برنامه ریزی هستند گفت: من نمی دانم ایشان از کدام جلسه کذایی حرف می زنند. من سرمربی تیم سایپا هستم اما از جلسه ای که ایشان می گویند خبر ندارم و اصلا هم در جریان برنامه بازی های لیگ نیستم. نمی دانم شاید من مربی لیگ برتری نیستم و در دسته سوم مشغول مربیگری هستم. . امروز پنجم اسفند با تراکتور بازی کردیم و نهم  باید پارس جم بازی کنیم. در حالی که آنها چهارشنبه بازی کرده‌اند و مدت بیشتری برای استراحت و تمرین در اختیار داشتند. بازی بعدی ما شانزدهم با فولاد است. حداقل بازی ما را دهم می‌انداختند و یک روز بیشتر فرصت داشته باشیم. چرا بازی با پیکان را به جای بیستم در بیست و یکم برگزار نمی‌کنند.


او ادامه داد: من فتاحی را دوست دارم اما باید قبول کند کارش اشتباه است. من که در آن جلسه نبودم، شفر و برانکو هم که می‌گویند نبودند. پس کدام مربیان در آن جلسه حضور داشتند. وقتی برنامه ای برای تیم ملی نیست چرا چنین برنامه ریزی ای می کند. کاری می کنند که سایپا فرصت ریکاوری هم نداشته باشد. من نهایتا برای بازیکنانم در نوروز دو سه روز استراحت می دهم. برنامه ریزی به ضرر سایپا است و داوری هم که اینگونه است.

 

دیدگاه‌ها