کد خبر : 1594303 | 06 اسفند 1397 ساعت 01:55 | 52K بازدید | 0 دیدگاه

مهم نیست بیل خوشحالی نکرد

سولاری: به درستی حرف کاسیمیرو باور دارم

رئال در شبی که از روزهای خوبش فاصله داشت، توانست سه امتیاز ارزشمند را از زمین لوانته به خانه ببرد.

سولاری: به درستی حرف کاسیمیرو باور دارم

به گزارش "ورزش سه"، هر دو گل رئال از روی نقطه پنالتی و توسط کریم بنزما و گرت بیل به ثمر رسید. پنالتی دوم کهکشانی ها مشکوک بود اما داور و وی ای آر، رای به صحت آن دادند. با این برد، رئال بار دیگر به 9 امتیازی بارسلونا برگشت.

 

 

1385131

 

 

سانتی سولاری، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« امشب پیروز شدیم چون همه بازیکنان کار خودشان را به درستی انجام دادند. نه فقط آنهایی که بازی را شروع کردند که تعویضی ها هم عالی بودند. در تمام طول بازی روی برد تمرکز کرده بودیم و برای رسیدن به سه امتیاز تلاش زیادی کردیم. این یک بازی کاملا جدی از سوی ما بود. خوشحالم که هنوز در هر سه جام شانس قهرمانی داریم و  در لالیگا تا روز آخر پاپس نمی کشیم.»

 

لوانته:« چند سال بود در این زمین پیروز نشده بودیم. لوانته تیم سریعی است و به خصوص در ضد حملات، ترسناک. در نهایت بازی را به خوبی اداره کردیم و با وجود از دست رفتن چندین موقعیت خوب به خصوص از سوی وینیسیوس، به دو گل رسیدیم و پیروز شدیم.»

 

صحنه جنجالی بازی(پنالتی روی کاسیمیرو):« ما مربیان، مونیتور در کنار زمین نداریم و نمی توانیم تکرار صحنه ها را ببینیم اما کاسیمیرو به من گفت که بازیکن حریف، مچ پای او را لگد کرد و به درستی حرف او باور دارم. وی ای آر برای همین است و داوران ویدیوئی هم صحت تصمیم داور را تایید کردند. پنالتی واضح بود.»

 

 

1385132

 

 

حرکت بیل پس از گلزنی:« بیل در رختکن به خاطر گلی که زده بود، بسیار خوشحال بود. او با انگیزه و خشم وارد زمین شد و این همانی بود که انتظار داشتم. ای کاش بیل در همه بازی ها اینگونه وارد زمین شود. او از روی نقطه پنالتی گل سه امتیازی ما را زد و حال بعد از آن هرگونه که دوست دارد می تواند خوشحالی کند و حتی نکند. برای من شکل بازی بیل و تاثیرگذاری او مهم است نه شادی نکردن او. حالا با روحیه به استقبال دو ال کلاسیکوی پیش رو خواهیم رفت.»

 

فرم عالی مسی:« نگران خودمان هستم نه نگران مسی. تمرکز من روی تیم و بازیکنان خودم است.»

 

دیدگاه‌ها