کد خبر : 1594447 | 06 اسفند 1397 ساعت 16:28 | 48.7K بازدید | 0 دیدگاه

تنش بین همسر ایکاردی و کاسانو در برنامه زنده

شرایط نامطلوب مائورو ایکاردی در اینتر و حواشی مربوط به پس گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از او، هنوز هم سوژه داغ رسانه های ایتالیایی است.

تنش بین همسر ایکاردی و کاسانو در برنامه زنده

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش باشگاه اینتر پس از طفره رفتن مائورو ایکاردی از تمدید قرارداد و به خصوص پس از حرف های انتقادی همسر و مدیر برنامه های این بازیکن "واندا نارا" در برنامه تیکی تاکا، تصمیم گرفت تا کاپیتانی را از او سلب کند. اتفاقی که با استقبال چند ستاره اینتر نیز روبرو شد و نشان می داد که بین ایکاردی و برخی بازیکنان اینتر، اختلافاتی وجود دارد.

ایکاردی که از این قضیه عصبانی بود، با تیم به اتریش نرفت و قید بازی با راپید وین در لیگ اروپا را زد. او البته به بهانه مصدومیت این کار را انجام داد ولی تیم پزشکی اینتر چند روز پیش طی بیانیه ای اعلام کرد که ایکاردی مصدوم نیست.

در حال حاضر ایکاردی با اینتر تمرین نمی کند و وضعیت نامشخصی دارد.

 

 

1385339

 

 

شب گذشته در برنامه تیکی تاکا، آنتونیو کاسانو، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا و باشگاه های رم، میلان، اینتر و ... به صحبت در مورد قضیه ایکاردی پرداخت.

او که همواره خود را یک اینتری می داند، به ایکاردی و باشگاه اینتر توصیه کرد تا از در صلح وارد شوند:« مائورو قطعا کاری انجام داده است؛ حال یا بر علیه هم تیمی هایش یا بر علیه مربی تیم. باید این قضیه در رختکن حل و فصل شود.»

 

کاسانو در حالی که با ملایمت با واندا بحث می کرد، ادامه داد:« اسپالتی دیوانه نیست. مالکان باشگاه نیز به همچنین. هر دو طرف باید با هم صلح کنند؛ حداقل تا پایان فصل. سپس هر کسی می تواند راه خودش را برود. چرا ایکاردی از تیم کنار گذاشته شده است؟ نمی خواهم دلیلش را بدانم؛ ولی باید هر دو طرف مواضع شان را به هم نزدیک کنند.

ایکاردی باید به تمرین برود و در رختکن با هم تیمی هایش به روشنی حرف بزند و در صورت نیاز حتی عذرخواهی کند. من خودم در دوران فوتبالم کارهای احمقانه زیادی انجام دادم و به هیچ کدام آنها هم افتخار نمی کنم. به ایکاردی توصیه می کنم که اختلافات را کنار بگذارد.»

 

همسر ایکاردی که از حرف های کاسانو متعجب بود و با اظهارات او مخالفت می کرد گفت:« بس است. مائورو نیاز به انجام هیچ کاری ندارد. او هر روز به باشگاه و رختکن تیم می رود و مشغول فیزیوتراپی است. همه این مباحث، داستان و فیلم هستند. مائورو کاری نکرده است که بخواهد عذرخواهی کند. او یک اینتری است و هر زمان نیاز به انتخاب و اتخاذ تصمیمی داشته، جانب اینتر را گرفته است. او با کسی مشکلی ندارد ولی بعضی ها با او مشکل دارند.»

 

در نهایت کاسانو از ایکاردی و باشگاه اینتر خواست که برای منافع تیم هم که شده، اختلافات را تا پایان فصل کنار بگذارند. او معتقد بود که اینتر برای  کسب سهمیه نیاز به گل های ایکاردی دارد و ستاره آرژانتینی نیز برای حضور در کوپا آمه ریکا، باید برای اینتر به میدان برود.

 

دیدگاه‌ها