کد خبر : 1594507 | 06 اسفند 1397 ساعت 19:45 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

علوان‌زاده: دو بازی قبلی بدشانس بودیم

علوان زاده می‌گوید هدف تیم ماشین سازی قرار گیری در رده پنجم یا ششم است.

علوان‌زاده: دو بازی قبلی بدشانس بودیم

به گزارش "ورزش سه"، احسان علوان زاده هافبک سابق پرسپولیس که در نیم فصل به ماشین سازی پیوست، در گفتگو با ورزش سه راجع به شرایط تیم ماشین سازی گفت:  شرایط خوبی داریم. رفته رفته با تیم هماهنگ تر شدم و توانستم خودم را بهتر کنم حالا شانس بد این هفته نتوانستیم امتیاز بگیریم و شرمنده هواداران شدیم انشالله که جبران کنیم در بازی بعد چون واقعا هم حقمان شکست نبود. ما یک پنالتی خراب کردیم 3 4 تا موقعیت خوب داشتیم اما به هر حال فوتبال است دیگر.

علوان زاده اضافه کرد: 2 بازی است بدشانسی میاوریم بازی قبلی دقیقه 90 گل خوردیم این بازی هم پنالتی از دست دادیم امیدوارم بتوانیم بازی بعد جبران کنیم و شرایطمان خوب باشد برای ادامه فصل.

 

هافبک ماشین سازی در پاسخ به این سوال که آیا ماشین سازی علی رغم این شکست می‌تواند به رتبه های بالایی جدول برسد یا خیر؟ گفت: برنامه ای که داشتیم و خود اقا رضا هم همیشه تاکید می‌کند این بود که نیم فصل دوم بتوانیم جز چندتا تیم اول جدول باشیم. بازی قبلی دقیقه 90 گل خوردیم این بازی هم بد باختیم، نتیجه ای بود که حقمان نبود. اگر در این بازی 1 امتیاز یا 3 امتیاز میگرفتیم میتوانستیم تیم پنجم یا ششم جدول باشیم. ولی خب نشد.

احسان علوان زاده در خصوص بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان نیز اظهارداشت: نفت مسجدسلیمان تیم خوبی است و هواداران خوبی دارد. آن ها توانستند یک بازی خوب ارائه بدهند و یک امتیاز از پرسپولیس بگیرد. امیدوارم در ادامه فصل موفق باشد چون بالاخره همشهریمان هستند.

 

علوان زاده در پایان گفت: امیدوارم که بتوانم بازی کنم ولی تصمیم آخر را اقا رضا می‌گیرد انشالله که بتوانم جواب خوبی های او را بدهم. شرمنده هوادارانمان شدیم. از هوادارهایی که آمدند حمایت کردند تشکر میکنیم. انشالله که بازی بعدی بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها