کد خبر : 1594622 | 07 اسفند 1397 ساعت 12:49 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش برای لیورپول: فیرمینو مصدوم نیست

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در آستانه بازی فردای این تیم مقابل واتفورد، از آمادگی کامل روبرتو فیرمینیو که تعویض شدنش در بازی مقابل یونایتد، هواداران لیورپول را نگران کرده بود خبر داد.

خبر خوش برای لیورپول: فیرمینو مصدوم نیست

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول روز یکشنبه در دیدار این تیم مقابل منچستریونایتد یکی از چهار بازیکنی بود که در نیمه اول بازی دچار مصدومیت شده و مجبور به ترک زمین شد. مصدومیت فیرمینو که یکی از ستونهای فاز تهاجمی قرمزهای آنفیلد به حساب می‌آید، هواداران لیورپول را نگران کرده بود اما کلوپ در آستانه بازی روز چهارشنبه تیمش مقابل واتفورد از آمادگی کامل ستاره برزیلی خبر داد.

 

1367974

 

فیرمینو در بازی مقابل یونایتد در دقیقه 31 با دانیل استوریج تعویض شد چرا که به دلیل ضربه‌ای که به پایش وارد شده بود قادر به حضور در میدان نبود.

 

لیورپول در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از نزدیک‌ترین رقیبش منچسترسیتی صدرنشین جدول لیگ برتر است و در حالیکه یازده بازی به پایان این لیگ باقی مانده قصد دارد در هفته‌های یپش رو با کسب حداکثر امتیاز، قدمهای محکمی به سمت کسب عنوان قهرمانی بردارد.

 

1367909

 

به همین علت است که بازی فردا چهارشنبه مقابل واتفورد که در خانه لیورپول، آنفیلد، برگزار می‌شود برای کلوپ و شاگردانش از اهمیت بسیاری برخوردار است و قرمزپوشان در این بازی به چیزی کمتر از سه امتیاز راضی نخواهند بود.

 

 

دیدگاه‌ها