کد خبر : 1594693 | 07 اسفند 1397 ساعت 18:24 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: قرار نیست به خاطر یک اشتباه کپا را بُکُشیم!

مائوریتسو ساری، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با تاتنهام، در مورد اتفاقاتی که بین او و کپا آریزابالاگا رخ داد صحبت کرد.

ساری: قرار نیست به خاطر یک اشتباه کپا را بُکُشیم!


به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی امروز تصمیم به جریمه کپا و اختصاص دادن حقوق یک هفته او به امور خیریه گرفت اما علیرغم همه این اتفاقات، ممکن است این دروازه بان جنجالی در ترکیب چلسی برابر تاتنهام قرار گیرد.

 

ساری گفت: "من با کپا صحبت کردم و در ادامه وی با تمام اعضای کادر فنی صحبت کرده و ابراز تاسف کرد. همچنین کپا از هم تیمی های خود و باشگاه نیز معذرت خواهی کرد اما قرار نیست به خاطر یک اشتباه او را بکشیم.

 

1385576

 

کپا یک بازیکن جوان است که می داند اشتباه کرده اما این شرایط باید متوقف شود. زمانیکه اطمینان داشته باشم او اشتباه بزرگ خود را درک کرده، همه چیز تمام شده است. آن اتفاق یک موقعیت واقعا غیرمعمول بود و بازیکنان چلسی خیلی شوکه شدند و من فکر می کنم بلافاصله واکنش نشان دادن غیرممکن بود.

 

کاپیتان آسپلیکوئتا بلافاصله پس از مسابقه با من صحبت کرد و من نیز با کپا در این خصوص حرف زدم. وضعیت و شرایط ما در رختکن بسیار روشن است.

 

احتمال حضور کپا در دیدار مقابل تاتنهام؟ من هنوز در مورد ترکیب تصمیم نگرفته ام و شاید وی در ترکیب اصلی قرار گیرد اما من سعی می کنم بهترین ها را برای هر دیدار انتخاب کنم و همه بازیکنان چلسی مشمول این تفکر خواهند بود. کپا اشتباهی بزرگ داشت و طبیعتا عواقبی برای او وجود دارد. اگر نتیجه گیری من بازی کردن او باشد، کپا باید آماده حضور در میدان باشد اما اگر تصمیم به نیمکت نشین کردن او بگیرم، این اتفاق باید رخ بدهد.

 

1385084

 

دلیل رفتن به رختکن بعد از رفتار کپا؟ من برای یک لحظه به آرامش نیاز داشتم. زیرا در آن ثانیه ها واقعا خیلی ناامید و ناراحت شده بودم.

 

احتمال اخراج از چلسی؟ من تحت فشار نیستم اما شما این سوال را باید از مدیران باشگاه بپرسید. من نمی فهمم چرا شما چنین سوالی پرسیدید زیرا خیلی خوب می دانید من نمی توانم پاسخ دهم.

 

اگر نظر من را بخواهید معتقدم تحت فشار نیستم. من این کار را به مدت 35 سال انجام داده ام، برای من این فشارها یک اتفاق عادی است و تنها هدف من کسب پیروزی در همه دیدارها از جمله بازی با تاتنهام خواهد بود."

دیدگاه‌ها