کد خبر : 1594708 | 07 اسفند 1397 ساعت 19:14 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: سرنوشت هنوز هم در دستان لیورپول است

پپ گواردیولا، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل وستهام حاضر شد.

گواردیولا: سرنوشت هنوز هم در دستان لیورپول است

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها امیدوار به برتری برابر چکش ها و لغزش لیورپول برابر واتفورد برای جبران فاصله یک امتیازی با مرسی سایدی ها هستند.

 

خستگی بعد از فینال با چلسی: "بعد از کسب دومین جام فصل، بازیکنان خوب تمرین می کنند. در چند روز گذشته شرایط بهبود یافته است، اما واقعیت این است که ما زمان زیادی برای فکر کردن درباره آنچه اتفاق افتاده نداریم."

 

1385156

 

شرایط بازیکنان: "فکر می کنم جان استونز و گابریل ژسوس به زودی به ترکیب باز می گردند و دو نفر دیگر ممکن است در بازی با سوانزی در اختیار ما باشند. فرناندینیو به دلیل محرومیت نمی تواند مقابل شالکه بازی کند و بعد از تعطیلات بازی های ملی به ترکیب بازخواهد گشت."

 

کورس قهرمانی: "لیورپول همچنان صدرنشین است و قطعا آنها بهتر از ما و تاتنهام و دیگران بوده اند. من بازی آنها برابر یونایتد را ندیدم و نمی توانم در این خصوص نظری بدهم اما فکر می کنم ما 4 بار در 9 بازی اخیر مغلوب شده ایم و این در حالیست که فصل گذشته منچستر سیتی در بسیاری از بازی ها پیروز شد. اما هنوز تعداد زیادی از دیدارها مانده و لیورپول با یک امتیاز برتری در صدر جدول قرار دارد.

 

یک امتیاز فاصله داریم و 33 امتیاز تا پایان فصل مانده است. سرنوشت هنوز هم در دستان لیورپول است اما باید فشار را تحمل کرده و تا پایان برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کنیم."

دیدگاه‌ها